Jump to content

Soorten Mensen in GTA IV


-ScOrp1

Recommended Posts

ik heb ergens gelezen dat geen 1 ped. hetzefde is, het zullen allemaal individuen zijn.

natuurlijk zullen er veel op elkaar lijken, maar kleinigheden zoals een andere kleur jas brengt al veel verschil.

ik zoek het op :bier: ben er mee bezig. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    14

  • JasonStatham

    10

  • Rensch

    9

  • TomHagen

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb ergens gelezen dat geen 1 ped. hetzefde is, het zullen allemaal individuen zijn.

natuurlijk zullen er veel op elkaar lijken, maar kleinigheden zoals een andere kleur jas brengt al veel verschil.

ik zoek het op :bier: ben er mee bezig. :sigaar:

je zult wel 2 keer dezelfde ped tegen kunnen komen hoor, niet elke ped is uniek. Maar ze proberen wel inderdaad zoveel mogelijk willekeurige kleren en skins te gebruiken in de gebieden waar je loopt zodat je niet snel 2 keer dezelfde ped achterelkaar tegen het lijf loopt. En als je de bladen mag geloven hebben ze dit goed gedaan, want die hebben al gemeld dat je nauwelijks/nooit 2 keer dezelfde ped achterelkaar ziet en dat auto's ook veel willekeuriger zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

sorry van de offtopic maar ik wilde toch even reageren: vroeger toen ik klein was ging ik wel eens gta2 bij mijn buurmeisje spelen, en toen als we bijvoorbeeld een taxi wilden hebben hadden we wel eens dat er dus helemaal geen een reed. en dat als we hem eenmaal hadden dat er opeens heel veel reden. toen dachten we vroeger altijd dat we erge pech hadden gehad. maar blijkbaar lag het dus gewoon aan het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

sorry van de offtopic maar ik wilde toch even reageren: vroeger toen ik klein was ging ik wel eens gta2 bij mijn buurmeisje spelen, en toen als we bijvoorbeeld een taxi wilden hebben hadden we wel eens dat er dus helemaal geen een reed. en dat als we hem eenmaal hadden dat er opeens heel veel reden. toen dachten we vroeger altijd dat we erge pech hadden gehad. maar blijkbaar lag het dus gewoon aan het spel.

ja dat heb je ook in 3 vc en sa, als je dan het autolijstje wilt afmaken om naar de haven te brengen, dan kan je bijna nooit die auto snel vinden, en zodra je hem hebt gevonden rijden er opeens heel veel van rond. Heel irritant :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

sorry van de offtopic maar ik wilde toch even reageren: vroeger toen ik klein was ging ik wel eens gta2 bij mijn buurmeisje spelen, en toen als we bijvoorbeeld een taxi wilden hebben hadden we wel eens dat er dus helemaal geen een reed. en dat als we hem eenmaal hadden dat er opeens heel veel reden. toen dachten we vroeger altijd dat we erge pech hadden gehad. maar blijkbaar lag het dus gewoon aan het spel.

ja dat heb je ook in 3 vc en sa, als je dan het autolijstje wilt afmaken om naar de haven te brengen, dan kan je bijna nooit die auto snel vinden, en zodra je hem hebt gevonden rijden er opeens heel veel van rond. Heel irritant :puh:

Net als lego :puh: je zoekt een stukje niet en je komt 'm overal tegen ... zoek je 'm wel, dan kun je 'm nergens vinden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop niet dat het gta3 achtig word dat was niks.

GTA3 vind ik juist tot nu toe de beste GTA :puh: Dus ik hoop dat GTA IV JUIST een beetje gaat lijken op 3 ^^

Ik vondt in GTA 3 had je echt zo'n donker stad sfeertje, Troep dat over de straat heen vliegt, zwervers in tunnels enz. en dat vondt ik heel goed aan GTA 3 :dans: Dat mogen ze er van mij wel weer in stoppen alleen dan nog beter. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat er pedofielen rondlopen in een bepaalde buurten?

er zitten hoogstwaarschijnlijk geen kinderen in gta 4, dus pedofielen.. :puh: denk t niet. in het echt heb je ook niet echt buurten waar je pedofielen zo tegen komt :puh: en waar zou je ze aan moeten herkennen..

Link to comment
Delen op andere websites

er zitten hoogstwaarschijnlijk geen kinderen in gta 4, dus pedofielen.. :puh: denk t niet. in het echt heb je ook niet echt buurten waar je pedofielen zo tegen komt :puh: en waar zou je ze aan moeten herkennen..

Als je deze meneer tegenkomt weet je in ieder geval hoe laat het is.

060531272abergnvdxb3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat er aliens in moeten

hahaha

oooow wat hoop ik zo dat dat niet het geval is

lijkt me al grappig als je zo een vliegend ufo ziet :puh:

doet me gelijk denken aan de aliën mythe in GTA SA

ik heb serieus een ufo voorbij zien vliegen toen ik met een watervliegtuig naast 'the big ear' vloog :puh: nee echt serieus

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...