Richie01 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2007 Alle antwoorden op uw vragen samengevat komt toch uit op een ingewikkeld antwoord. Bekijk de trailers onderandere eens, want dat brengt al veel informatie met zich mee. Laten we je in ieder geval voorkauwen dat er een hoop verschillende mensen zijn, en zoals altijd al; zwervers brengt GTA IV ook met zich mee. Het enige wat ik je kan vertellen is dat ook ik hoop dat er een hoop gedetailleerde en verschillende soorten mensen langsdrentelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2007 ik vind dat er aliens in moeten hahaha oooow wat hoop ik zo dat dat niet het geval is lijkt me al grappig als je zo een vliegend ufo ziet doet me gelijk denken aan de aliën mythe in GTA SA ik heb serieus een ufo voorbij zien vliegen toen ik met een watervliegtuig naast 'the big ear' vloog nee echt serieus Ik zag ooit zo een oranje hoekerige vogel en jhet leek niet op een vogel en ik zat dus heel veer omhoog met mijn sniper te rigten en toen dat ik dat ik een oranje ufo had gezien maar ik weet wel egt zeker dat er Geen ufo's waren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) ik heb serieus een ufo voorbij zien vliegen toen ik met een watervliegtuig naast 'the big ear' vloog nee echt serieus Yeah right B4rt weet je zeker dat het geen vliegtuig was Bewerkt: 19 september 2007 door Rensch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2007 Ontopic blijven mannen post dat maar in sa general of EE. Ik denk dat er zakemannen en studenten in komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Ontopic blijven mannen post dat maar in sa general of EE. Ik denk dat er zakemannen en studenten in komen. oke mister moderator.. maar zakenmannen is zo goed als zeker ja studenten kan je toch niet echt onderscheiden van de rest, behalve dat ze jong zijn..maar niet iedereen die jong is is een student natuurlijk ohja btw..mensen lopen ook met rugzakken op hun rug rond zag ik gister Bewerkt: 20 september 2007 door b4rtsimps0n Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2007 Ik wou dat mod gedrag niet voortonen maar ik wou dat het ontopic bleef! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2007 Ik hoop dat er heel veel mensen zijn met verschillende lengtes en breedtes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2007 Ik hoop dat er heel veel mensen zijn met verschillende lengtes en breedtes Deh vink een goeie! in de vorige GTA's hadden de mensen (bijna) altijd dezelfde lengtes. Dikke mensen waren er al dus dat zou geen vernieuwing zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Richie01 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2007 Mensen zijn gedetailleerd en hebben verschillende interacties met zich meegebracht. Sommige van de burgers van Liberty City die je langs zult zien lopen, roken of hebben rugzakken op hun rug. Sommige lopen zelfs met plastic zakken in hun handen van bepaalde winkels uit Liberty City. Maar zoals ik al had gezegd; bekijk ook eens eventjes de trailers. Ik denk dat je deze lange en onnuttige discussie daarmee al voor een groot deel bespaart.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2007 Mensen zijn gedetailleerd en hebben verschillende interacties met zich meegebracht. Sommige van de burgers van Liberty City die je langs zult zien lopen, roken of hebben rugzakken op hun rug. Sommige lopen zelfs met plastic zakken in hun handen van bepaalde winkels uit Liberty City. Maar zoals ik al had gezegd; bekijk ook eens eventjes de trailers. Ik denk dat je deze lange en onnuttige discussie daarmee al voor een groot deel bespaart.... uhm, ik denk dat je ongeveer de 9/10e van de discussies bespaard als iedereen op de feiten afgaat. Maar als iedereen zo naief is blijft er geen discussie meer over dus laat ons gewoon even verlangen naar dingen die we graag willen (ook al zullen die er niet inzitten) en noem dit niet meteen een onnuttig topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2007 Ik hoop dat er heel veel mensen zijn met verschillende lengtes en breedtes Deh vink een goeie! in de vorige GTA's hadden de mensen (bijna) altijd dezelfde lengtes. Dikke mensen waren er al dus dat zou geen vernieuwing zijn Ja maar echt van HELE dikke (amerikaans formaat ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) Op een screenshot zag ik dat er twee dezelfde mensen rondliepen maar ze hadden dan een ander kapsel en andere kleding. Bewerkt: 22 september 2007 door pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2007 Op een screenshot zag ik dat er twee dezelfde mensen rondliepen maar ze hadden dan een ander kapsel en andere kleding. Dus zijn het niet dezelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2007 Op een screenshot zag ik dat er twee dezelfde mensen rondliepen maar ze hadden dan een ander kapsel en andere kleding. Dus zijn het niet dezelfde Ja weet ik maar ze hebben wel het zelfde gezicht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2007 Op een screenshot zag ik dat er twee dezelfde mensen rondliepen maar ze hadden dan een ander kapsel en andere kleding. Dus zijn het niet dezelfde Ja weet ik maar ze hebben wel het zelfde gezicht. nou je ze zien er in ieder geval wel anders uit meerdere mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.