Jump to content

Soorten Mensen in GTA IV


-ScOrp1

Recommended Posts

Op een screenshot zag ik dat er twee dezelfde mensen rondliepen maar ze hadden dan een ander kapsel en andere kleding.

Dus zijn het niet dezelfde :)

Ja weet ik maar ze hebben wel het zelfde gezicht. :D

nou je ze zien er in ieder geval wel anders uit meerdere mensen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    14

  • JasonStatham

    10

  • Rensch

    9

  • TomHagen

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik hoop dat er deze keer meer peds gaan zijn dan in gta sa , om de 6 seconden zag ik daar dezelfde lopen , maar aan de volgende foto te zien gaan ze idd wel op elkaar lijken maar gaan ze andere kledij aanhebben en zoals al vermeld andere kapsels :puh:

post-64668-1190471437.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

uhm, ik denk dat je ongeveer de 9/10e van de discussies bespaard als iedereen op de feiten afgaat. Maar als iedereen zo naief is blijft er geen discussie meer over ;) dus laat ons gewoon even verlangen naar dingen die we graag willen (ook al zullen die er niet inzitten) en noem dit niet meteen een onnuttig topic :cab:

Wie heeft jou verteld dat ik dit een onnuttig topic noem? Ik meld slechts dat dit een lange en onnuttige discussie is, aangezien er al veel informatie is te vinden via trailers e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

uhm, ik denk dat je ongeveer de 9/10e van de discussies bespaard als iedereen op de feiten afgaat. Maar als iedereen zo naief is blijft er geen discussie meer over ;) dus laat ons gewoon even verlangen naar dingen die we graag willen (ook al zullen die er niet inzitten) en noem dit niet meteen een onnuttig topic :cab:

Wie heeft jou verteld dat ik dit een onnuttig topic noem? Ik meld slechts dat dit een lange en onnuttige discussie is, aangezien er al veel informatie is te vinden via trailers e.d.

Dit topic = een discussie .... jezus richie ... laat ons gewoon..............

Link to comment
Delen op andere websites

Alles samengesproken:

- Veel mensen

- Veel variatie

- Rugtassen/plastic zakken

- Rokers

Ongeveer.

Dankje voor je samenvatting, dan gaan wij gewoon weer door met het wensen van dingen die we graag erin willen hebben zitten... als jij dat natuurlijk goed vind want blijkbaar moeten wij allemaal naar jou luisteren aangezien je je zin doordrijft...

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik meldde ook niet op ook maar één manier dat jullie dat niet mochten doen. Een forum is er echter voor discussie's, maar om steeds keer op keer hetzelfde te melden, dat is ook onnodig, vind je niet?

Vijftien dezelfde bronnen is niet echt een discussie, maar vijftien verschillende bronnen wel. Ik geef slechts een voorbeeld. Ik wil niks afkraken op welke manier dan ook. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik meldde ook niet op ook maar één manier dat jullie dat niet mochten doen. Een forum is er echter voor discussie's, maar om steeds keer op keer hetzelfde te melden, dat is ook onnodig, vind je niet?

Vijftien dezelfde bronnen is niet echt een discussie, maar vijftien verschillende bronnen wel. Ik geef slechts een voorbeeld. Ik wil niks afkraken op welke manier dan ook. ;)

Mwja ok ... maar het is hier ook de bedoeling dat mensen dingen naar voren brengen wat ze graag willen zien bij de mensen in GTA IV ... het hoeft dus niet allemaal op feiten te zijn gebaseerd, anders waren er niet zoveel kantjes volgepraat ... kapish??

Maar ik vind dat we maarus weer ontopic moeten gaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, lijkt me ook een verstandig idee.

Zouden er eigenlijk ook taxi-chauffeurs over de straat lopen en naar een taxi lopen?

Ik heb wel in de PowerUnlimited (magazine) gelezen dat je deze keer een taxi kunt nemen en ergens heen kunt rijden. Lijkt me ook wel grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook de russian maffia , als je zo rondloopt op het voetpad en dat zulke Rus op je begint te meppen omdat je weg bent uit rusland .

En ook zulke mannatjes uit gta 2 dat je geld pakken en dat je ze dan dood kan meppen als zej geld ebben gepakt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet meer dat die taxi mannetjes hetzelfde zijn want in voorgaande gta's waren ze het zelfde of hadden ze andere kleren aan. maar ik denk wel dat rockstar verschillende taxichauffeurs heeft en er zijn misschien ook verschillende tacibedrijven omdat niko's neef roman een eigen taxi depot heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet meer dat die taxi mannetjes hetzelfde zijn want in voorgaande gta's waren ze het zelfde of hadden ze andere kleren aan. maar ik denk wel dat rockstar verschillende taxichauffeurs heeft en er zijn misschien ook verschillende tacibedrijven omdat niko's neef roman een eigen taxi depot heeft.

Ja was een beetje dom, zag je gewoon precies dezelfde mensen in taxi's die je normaal op straat ziet lopen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet meer dat die taxi mannetjes hetzelfde zijn want in voorgaande gta's waren ze het zelfde of hadden ze andere kleren aan. maar ik denk wel dat rockstar verschillende taxichauffeurs heeft en er zijn misschien ook verschillende tacibedrijven omdat niko's neef roman een eigen taxi depot heeft.

Ja was een beetje dom, zag je gewoon precies dezelfde mensen in taxi's die je normaal op straat ziet lopen

Dat vond ook ik inderdaad een beetje tegenvallen. Ik hoop dat ze er nu toch duidelijk wat aan gedaan hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...