GtaLoverBoy Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Hallo mensen Ik ben de nieuwe mapper van de mod LCYI en ik wil een radar maken ik heb op verschillende forums gezocht op antwoord maar niet sucses vol Vandaar dat ik het hier vraag: Ik wil graag weten hoe ik een Radar kan maken van mijn eigen mod Bedankt hé... Reageren
Rivel Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Gaat dit niet via SCM? Ik zou je aanraden eens op google of in de MTL te zoeken! Reageren
GtaLoverBoy Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 google heb ik al gedaan naar verschillende tref woorden maar niet gelukt Scm .. nee hier gaat het niet mee ik heb het ff op gezocht maar ik ben er achter gekomen dat in de gta3.img alle maal TXD files zitten "radar51.txd , radar52.txd enz.. samen maken deze een radar maar ik weet niet hoe ik dat moet doen voor mijn mod :$ Reageren
Rivel Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Als je via de IMGtool alle bestanden hebt gevonden, kan je die gaan veranderen via de TXDworkshop, ind e MTL staat er zo een topic over! Reageren
Donwell Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) Er zijn in totaal volgens mij 144 radar-bestandjes, tenminste, als je SA bedoelt. Zoals al is gezegd moet je dit met TXDWorkshop allemaal doen, deze kun je hier downloaden. Extract nu eerst simpelweg alle 'Radar-bestandjes' (Radar00 t/m Radar143) naar een mapje. Het liefst 2x, één om te bewerken en één ter back-up. Open nu TXDWorkshop en open een Radar-bestandje. Extract hem als een .bmp bestand. Nu kun je hem openen in paint en hem bewerken zoals je dat zelf wilt. Daarna sla je hem weer op als .bmp, je kunt de andere overschrijven. Daarna druk je op Import, de .txd wordt nu vervangen door de bewerkte van jou. NB: Kijk rechtsonderin of het 'snelmenu' wel op de juiste GTA staat, ik neem aan dat dit voor GTA: SA is, dus zorg dan dat deze op GTA San Andreas staat, anders op VC of III. Sla nu de .txd op en vervang hem in de GTA3.img. Je kunt nu in één keer doorgaan, je kunt ook eventjes gaan kijken in de game, kijken of het is gelukt. Nu kun je alles maken. Veel succes met je mod! Mvg, Donwell Edit: Hier zul je een tut vinden over hoe je een texture veranderd, dit gaat ook met een radar. Bewerkt: 27 mei 2007 door Donwell Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Je kan beter Spark gebruiken, dat is ook een soort IMG-tool, alleen is het veel sneller en handiger! Bekijk >>HIER<< voor de tut Spark. Reageren
Donwell Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Nu je het zegt, Spark gaat inderdaad sneller als het om radars gaat... Nou ja, GtaLoverBoy zelf maar eventjes kijken wat hij zelf wil gebruiken. Veel succes! Reageren
GTA Monster Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Nu je het zegt, Spark gaat inderdaad sneller als het om radars gaat... Nou ja, GtaLoverBoy zelf maar eventjes kijken wat hij zelf wil gebruiken. Veel succes! Spark brengt problemen bij mijn GTA SA op , idd is een fijn progamma, maar het is schadelijk voor mijn spel... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Nu je het zegt, Spark gaat inderdaad sneller als het om radars gaat... Nou ja, GtaLoverBoy zelf maar eventjes kijken wat hij zelf wil gebruiken. Veel succes! Spark brengt problemen bij mijn GTA SA op , idd is een fijn progamma, maar het is schadelijk voor mijn spel... Schadelijk voor het spel!? Kan je meer uitleg geven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.