Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Vet! Nice effecten, vind degene zonder tekst het beste! Mooie afwerking, een bodre mis ik wel! 9/10

Geplaatst: (bewerkt)

@Rivel: Volgens mij heeft hij wel een border, een witte border ;).

Mooie sig Ferre!

Je hebt de render mooi naar voren laten komen. Je hebt het effect dat hij een beetje verdubbeld is zegmaar goed gedaan. De achtergrond is een beetje weggevaagd en daarom komt de render goed naar voren en dat vind ik goed gemaakt! Eigenlijk heb ik er verder niet meer over te zeggen behalve dat het een mooie sig is!

88% - Je hebt veel en goede effecten erin gedaan Ferre! KUTGW!

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst: (bewerkt)

Er zit geen border om heen. Jullie praten erover alsof het verplicht is :puh:. Ik vind die dingen maar irritant, je haalt er een stuk(je) van je sig mee weg, en je hebt er weinig aan. Het voegt niets speciaals toe.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Geweldige sig Ferre! Een van DE beste sigs die ik hier al op het GTAforum gezien heb. En ik ben al lang lid, dus ook al véel gezien ;)

Echt Wauw. De vele effecten, de render die zeer mooi in de sig loopt. Echt klasse. Een border hoeft inderdaad niet bij deze sig.

Ik vind de 2de sig wel beter, omdat bij de 1ste de tekst, en zeker het bruinachtige balke waarop de tekst staat, nogal storend is.

Als je er tekst wil aan toevoegen zou ik de tekst in Overlay zetten en er dan een dun randje rond zetten.

Allesinds, dikke proficiat met het maken van dit! 9,9/10 ;)

Geplaatst:

Ik heb gemerkt dat dit een stock is .

Commentaar:

Omdat ik zie dat je een stock hebt gebruk,t merk ik ook dat je in feit niet veel hebt gedaan .

De monster heb je met gausian blur weg gedaan mooi effect.

De lettertype vind ik ook mooi gedaan .

De effecten aan de rechterkant zijn ook heel mooi

Rate : 6.5/10

Greetings .Syfes

Geplaatst:

mijn eerste reactie was WOW hoe heeft ie dat gedaan, maar toen ik beter keek zag ik dat het een stock was en dat je er dus niet zo veel aan hebt gedaan als ik dacht.

maargoed hij blijft even mooi, maar als het geen stock had geweest was het cker hoger.

9/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...