Rivel Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Vet! Nice effecten, vind degene zonder tekst het beste! Mooie afwerking, een bodre mis ik wel! 9/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) @Rivel: Volgens mij heeft hij wel een border, een witte border . Mooie sig Ferre! Je hebt de render mooi naar voren laten komen. Je hebt het effect dat hij een beetje verdubbeld is zegmaar goed gedaan. De achtergrond is een beetje weggevaagd en daarom komt de render goed naar voren en dat vind ik goed gemaakt! Eigenlijk heb ik er verder niet meer over te zeggen behalve dat het een mooie sig is! 88% - Je hebt veel en goede effecten erin gedaan Ferre! KUTGW! Bewerkt: 29 mei 2007 door .Antonio Reageren
Ferre Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Er zit geen border om heen. Jullie praten erover alsof het verplicht is . Ik vind die dingen maar irritant, je haalt er een stuk(je) van je sig mee weg, en je hebt er weinig aan. Het voegt niets speciaals toe. Bewerkt: 29 mei 2007 door Ferre Reageren
demontventoux Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Geweldige sig Ferre! Een van DE beste sigs die ik hier al op het GTAforum gezien heb. En ik ben al lang lid, dus ook al véel gezien Echt Wauw. De vele effecten, de render die zeer mooi in de sig loopt. Echt klasse. Een border hoeft inderdaad niet bij deze sig. Ik vind de 2de sig wel beter, omdat bij de 1ste de tekst, en zeker het bruinachtige balke waarop de tekst staat, nogal storend is. Als je er tekst wil aan toevoegen zou ik de tekst in Overlay zetten en er dan een dun randje rond zetten. Allesinds, dikke proficiat met het maken van dit! 9,9/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik heb gemerkt dat dit een stock is . Commentaar: Omdat ik zie dat je een stock hebt gebruk,t merk ik ook dat je in feit niet veel hebt gedaan . De monster heb je met gausian blur weg gedaan mooi effect. De lettertype vind ik ook mooi gedaan . De effecten aan de rechterkant zijn ook heel mooi Rate : 6.5/10 Greetings .Syfes Reageren
jakooza Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 mijn eerste reactie was WOW hoe heeft ie dat gedaan, maar toen ik beter keek zag ik dat het een stock was en dat je er dus niet zo veel aan hebt gedaan als ik dacht. maargoed hij blijft even mooi, maar als het geen stock had geweest was het cker hoger. 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.