Donald F. Duck Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 (bewerkt) Missie(s): End of the Line Cheaten: Nee Versie: 1 Overig: De telefoontjes van Sweet moeten nog komen. Edit: Weer savegame vergeten... Edit: @Hieronder: Bedankt! Bewerkt: 26 mei 2007 door Donald F. Duck
HerrieM Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Gehaald: End of the Line + Respect Gefeliciteerd, je hebt de main storyline uitgespeeld. Veel plezier met het najagen van de 100%. ps. blijf in het vervolg melden dat je versie 2 hebt zoals je in eerdere aanvragen hebt gezegd, en niet versie 1 zoals je nu beweerd.
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 (bewerkt) Doe ik voor je. Bah is HerieM weer eerder . Het verschil is zelf opgelopen tot wel 4 seconden! Ik word traag Nou ja, veel succes dan HerrieM. Trouwens, ik heb de missies hiervoor gedaan . Bewerkt: 26 mei 2007 door Jow Tommy Verceti
Donald F. Duck Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Gehaald: End of the Line+ Respect Gefeliciteerd, je hebt de main storyline uitgespeeld. Veel plezier met het najagen van de 100%. ps. blijf in het vervolg melden dat je versie 2 hebt zoals je in eerdere aanvragen hebt gezegd, en niet versie 1 zoals je nu beweerd. Bedankt, en ik wist het niet zeker, maarja...
Recommended Posts