Jump to content

hoge ping

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Als ik zit te knallen op counter strike, is de verbinding langzaam en word ik steeds gekicked vanwege de ping. Daarna herstartte ik mijn computer en keek ik gelijk -nadat hij klaar was met laden- in de status van mijn draadloze netwerk. En toen zag ik dat er al meer dan 300 pakketjes verzonden waren! Gelijk na het opstarten! Dus nou is mijn vraag, wat doe ik hier aan?!

Geplaatst:

hoge ping = cheats of tools gebruiken dacht ik vandaar dat jij gekickt bent

maar ik heb niet zoveel verstand van dat online speelwereld maar ik weet alleen dat hoge ping = cheats gebruikt

Geplaatst:

Bij online games heb ik nog nooit cheats gebruikt. En daar komt ook nog eens bij dat de computer pakketjes blijft verzenden, zelfs als je niks doet!

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo,

Als ik zit te knallen op counter strike, is de verbinding langzaam en word ik steeds gekicked vanwege de ping. Daarna herstartte ik mijn computer en keek ik gelijk -nadat hij klaar was met laden- in de status van mijn draadloze netwerk. En toen zag ik dat er al meer dan 300 pakketjes verzonden waren! Gelijk na het opstarten! Dus nou is mijn vraag, wat doe ik hier aan?!

Heb je andere programma's aantstaan? Limewire of een download verhoogt de ping véél hoger. Misschien is het toch een dom antwoord, maar het hoeft niet perse moeilijk te zijn net als bij mij :$.

Bewerkt: door Youp
Geplaatst:

Zet alle andere programma's die over internet uit msn, xfire noem maar op als het goed is gaat het dan omlaag :bier:

Zoniet dan zou ik even kijken naar je internet verbinding.

Geplaatst:

netwerken willen ook nog wel eens tegenwerken.

als mijn laptop op internet zit en ik zelf met mn desktop aan t gamen ben gaat mn ping ook omhoog.

kijk als je ping te hoog is of iemand bij je thuis aan t downloaden is. want dat maakt t gigantisch hoog.

Geplaatst:

Allemaal al gedaan :cry: . In de status staat dat mijn computer al 8000 pakketjes heeft verzonden, in minder dan 40 minuten! En het enige wat ik doe is surfen...

Geplaatst:
Allemaal al gedaan :cry: . In de status staat dat mijn computer al 8000 pakketjes heeft verzonden, in minder dan 40 minuten! En het enige wat ik doe is surfen...

Dat is toch niet abnormaal ofzo?

Het kan ook aan een draadloos netwerk liggen, of een server die ver weg staat.

Geplaatst:

Ja, mijn pings zijn ook altijd hoog als ik op servers in rusland ofzo ga spelen.

Bij nederlandse servers zit mijn ping altijd rond de 20 (MTA/SA-MP)

Probeer eerst eens een andere server te zoeken :puh:

Geplaatst:

Dat is toch niet abnormaal ofzo?

Het kan ook aan een draadloos netwerk liggen, of een server die ver weg staat.

Ik al 4000 in 11 minuten dus maak je daar geen zorgen om. Denk eerder dat het te maken heeft met je draadloze netwerk die een latency veroorzaakt.

Probeer is via een netwerkkabel te game.

Geplaatst:

Ik dacht al: msn, firewall, MP3 sharing enz staan allemaal uit, en dan is mijn ping zo hoog! Ik zal eens kijken of mijn ping op duitse servers lager is dan bij andere, en ik zal eens kijken hoe de ping is als de computer rechtstreeks aangesloten staat op het modem. Mischien zit het hem ook wel in de instellingen van de router...

Anyway, bedankt voor al jullie hulp! :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Zomaar ff een vraaagje , mijn computer heeft net iets minder als 500000 pakketten verzonden in 7 uur , is dat veel of valt het mee?

Er zit een ander net werk in de buurt , en ik ben zeer goed verbonden , mijn snelheid is(zegt ie tenminste) 11.0 Mbps.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Zomaar ff een vraaagje , mijn computer heeft net iets minder als 500000 pakketten verzonden in 7 uur , is dat veel of valt het mee?

Er zit een ander net werk in de buurt , en ik ben zeer goed verbonden , mijn snelheid is(zegt ie tenminste) 11.0 Mbps.

dat ligt er volgens mij gewoon aan wat je allemaal doet, kijk als je films download enzo en veel surft of een server voor mta of sa mp draait ofzo lijkt mij dat er dan veel verzonden word enzo, dus is vrij normaal ;) ik heb in 8 uur 106.470.949 verzonden.

Geplaatst:

oow ok , ik ben namelijk best actief op het internet bezig , dus het zal allemaal wel loslopen :puh:

Geplaatst:

Enkele dingen moet je weten,

Draadloos internet is nog niet erg goed uitgewerkt voor de games, sommige applicaties zoals P2P programma's kunnen nog wel eens problemen leveren, wat je moet doen ik een server binnen Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk of dergelijke die in de buurt zijn.

Dan heb je vaak een ping die niet boven de 50 ligt tenzij je mede gebruikers door middel van een router ook P2P programma's gebruiken.

Probeer dus geen server uit Rusland/Australië te joinen heeft weinig zin.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...