Blink Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Hey, Zoals meer members op GTAforum hebben gedaan ben ik ook eens gaan kijken naar het Vista Transformation Pack. Deze week heb ik het al een paar keer eerder geinstalleerd en gedeinstalleerd want er zijn een aantal zaken die gewoon voor geen meter willen lukken bij mij. 1. Onderin mijn taakbalk wil de klok niet dezelfde kleur van de taakbalk aannemen, hij is gewoon zwart 2. Het minst fijne vindt ik dat mijn icoontjes helemaal niet veranderd zijn terwijl ik dit in de installatie wel heb aangegeven. Ik heb de installatie net weer uitgevoerd en nu in de veilige modus, nog steeds is alles hetzelfde. Wie helpt mij even Plaatje: Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Je kunt voor de iconen ook Vista Icon Pack gebruiken. Download: Klik. Echt een aanrader! Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.