Mr.stickz Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Ik start de mapviewer op en ik krijg een window met een zwart scherm en verder nix... Ik heb het readme ook al door gelezen(snap er niet veel van) Help please Reageren
K.O. Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) Heb je al een games.cfg aangemaakt? Zo nee, start Kladblok. Typ iets als C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City\ C:\Program Files\Rockstar Games\GTA III\ op de eerste 3 regels Als je bijvoorbeeld alleen Vice City zou hebben, moet je vanzelfspreken de San Andreas en III regel niet typen. Als je de game(s) op een andere plaats hebt geïnstalleerd moet je natuurlijk daar het path van intypen en niet de hierboven staande. Belangrijk is dat je de bovenste drie (of minder) regels gebruikt. Ook moeten de paths kloppen. Dit bestand sla je op onder de naam games.cfg en als Alle bestanden (Belangrijk!) Sla op in dezelfde map als Mapviewer. In het programma kun je nu met F1, F2 en F3 (afhankelijk van op welke regel de game stond) de map oproepen en er doorheen vliegen. Ik raad je aan om in het begin vooral de + knop op het numpad even ingedrukt te houden, zodat je wat meer ziet. Veel succes! Bewerkt: 27 mei 2007 door K.O. Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 ok ga k teste maar: en als Alle bestanden (Belangrijk!) wat bedoel je hiermee Reageren
K.O. Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 In het "opslaan als" schermpje van Kladblok, staat onder de regel waar je de bestandsnaam in moet vullen, het vakje "Opslaan als type". Klik dan op het pijltje zodat je meerdere opties krijgt. Klik dan op "alle bestanden" Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 In het "opslaan als" schermpje van Kladblok, staat onder de regel waar je de bestandsnaam in moet vullen, het vakje "Opslaan als type". Klik dan op het pijltje zodat je meerdere opties krijgt. Klik dan op "alle bestanden" Bedankt het is glelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.