De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Gooi een satel charge op een garage deur ga er dan onder staat garage deur gaat open en valt op je rug... Tip Leuk om terroristje midden in de stad te spelen XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Blijft de 'satel charge' dan niet op de garage deur plakken? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Sorry hoor mij lukt het niet hij blijft op die garage zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Hij valt bij mij wel van de deur af, maar als hij op CJ valt, valt CJ op de grond. De charges die naast CJ vallen, zakken door de grond :-) Ik heb het geprobeert met de garage op de airstrip. Bij welke is het jouw gelukt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Hoe doen jullie dat in hemelsnaam bij mij blijven ze gewoon liggen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Hij valt bij mij wel van de deur af, maar als hij op CJ valt, valt CJ op de grond.De charges die naast CJ vallen, zakken door de grond :-) Ik heb het geprobeert met de garage op de airstrip. Bij welke is het jouw gelukt? By my ook die op air strip maar je meot van een afstandje gooien en dan er net iets naast dat hij naast je plakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 ik gooiede m wel op een politie te motor op zijn rug, dat gaf een knal :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 ik gooiede m wel op een politie te motor op zijn rug, dat gaf een knal :rolleyes: TERRORIST!!!!! :ph34r: :lol: Muhaha.. :unsure: Dat doe ik nou ook altijd :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Ik heb ook wel is een foutje gehad ik gooide die satchel en ik liep verder en toen zat die aan me been geplakt :angry: en dat was midden in een missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 LOL ik doe het altijd met 2 player word me vriendje ff terrorist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 LOLik doe het altijd met 2 player word me vriendje ff terrorist Dat doe ik ook altijd als ik SA met 2 speel Maar bij mij blijft die satel charges gewoon op die poort hangen, ook als ik dat ding van een bepaalde afstand op die poort smijt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.