Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan driften met met een snelle auto die niet zo veel grip heeft. Als je dan behoorlijk wat snelheid hebt moet je een scherpe bocht maken, als dan bijvoorbeeld je achterkant een beetje dooslipt ben je aan het driften. Dit kan goed met bijvoorbeeld een cheatah, supter GT of een infernus, het kan ook met minder snelle auto's die wat meer grip hebben maar dan is het moeilijker. Het kan dus gewoon zonder cheats en/of mods.

Je hebt ook nog een cheat: STICK LIKE GLUE en dan kan je hele scherpe bochten maken met je auto waardoor je ook kan driften. Hopelijk heb ik je hiermee genoeg geholpen. Nog veel plezier.

Trouwens als je de zoekfunctie had gebruikt had je een topic gevonden wat hier ook over ging, namelijk dit topic.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst: (bewerkt)

Even een aanvulling op Tommy Vercetti: De auto MOET RWD zijn(rear wheel drive, achterwielaangedreven dus) Zo niet, dus als hij 4 wheel drive is, kan je NIET driften! kan je wel zeggen: Kijk maar kan wel, maar dat is/dat heet powersliden! SuperGT is bijvoorbeeld (Dacht ik) 4 wheel drive, en kan dus alleen powersliden, dus ga niet proberen in een Turismo te driften, of met een Uranus. Echte goede drifters nemen een Elegy/Infernus/Bullet/Cheetah. Infernus is (Vind ik) het makkelijkst, omdat je daarin vrij veel controle hebt! Ookal lijkt het daarin niet op echt driften!!!! Want bij echt driften stuur je tegen, als je dat bij een Infernus doet, kom je gelijk recht omdat de voorwielen zoveel grip hebben.

Een Elegy drift(naar mijn weten) het meest realistisch, omdat je daarin kan tegensturen en toch gewoon de goede drift-lijn kan behouden.

Een Bullet en Cheetah vind ik te snel oversturen(te snel dat de achterkant te ver uitbreekt)

Enkele andere auto's waarvan je het soms totaal niet zou verwachten kunnen ook aardig driften: Phoenix/Buccaneer/Bloodring Banger enz.

In ieder geval Probeer ALSJEBLIEFT niet te driften in een Turismo of andere 4wd auto en dan een filmpje te maken :puh: Want je staat dan vaak flink voor Jan met de korte achternaam ;) (Ohja, kijk op YouTube/Google Video en zoek naar iemand genaamd: Speedy178 of Speedy187(Weet niet zeker, zoiets in ieder geval) Hij heeft zeer veel driftfilmpjes met een Elegy! Kan je nog wat van leren misschien ;)

Bewerkt: door Mythbuster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...