Cosmo Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hoi ik kan niet meer in mijn internet opties komen ik gebruik IE 7 en als ik internet opties aanklik dan schiet die heel even in beeld en dan weer weg :S:S ? weet iemand wat dat is Reageren
ikt Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Probeer eerst IE af te sluiten en dan weer aan e zetten. Lukt dat niet herstart je de computer. Want meestal zijn die dingen maar tijdelijk. Het kan ook zijn dat iemand het eeft geblokkeerd. Zoals je grote broer die niet wilt dat anderen zijn pr0nsites blokkeren. Reageren
Cosmo Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Geprobeerd Ik kan er nog steeds niet inkomen Terwijl het wel gewoon kon. Reageren
Ewoud Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 GeprobeerdIk kan er nog steeds niet inkomen Terwijl het wel gewoon kon. Probeer het is via Start -> Config. Scherm -> Netwerk- en Internet-verbindingen -> Internet Opties. Anders kan je overwegem om hem te verwijderen en hem opnieuw te installeren. Reageren
ifc3 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 GeprobeerdIk kan er nog steeds niet inkomen Terwijl het wel gewoon kon. Probeer het is via Start -> Config. Scherm -> Netwerk- en Internet-verbindingen -> Internet Opties. Anders kan je overwegem om hem te verwijderen en hem opnieuw te installeren. of druk op ALT-> Extra -> Internet opties (in IE7). Reageren
Cosmo Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) GeprobeerdIk kan er nog steeds niet inkomen Terwijl het wel gewoon kon. Probeer het is via Start -> Config. Scherm -> Netwerk- en Internet-verbindingen -> Internet Opties. Anders kan je overwegem om hem te verwijderen en hem opnieuw te installeren. Geprobeerd maar bij netwerk- internet verbindingen zie ik geen internet opties.. Vreemd want het wou gewoon * en wat ifc3 zei als ik op internet opties druk schiet die echt 1 seconde voorbij en dan gaat die weer weg :S Jeetje ik word echt gek waarvoor wil het nou niet :S:S:S ?????? Ik moet er toch gewoon in kunnen komen iets blokkeert het gewoon lijkt wel En hij kan niet geblokkeerd zijn want ik zat er gewoon nog in paar dagen geleden... -,- Hij schiet gwn snel voorbij zodat je niks kan klikken want hij gaat zo weer weg.. Vreemd hoor.. Heeft iemand nog een idee ????? Bewerkt: 27 mei 2007 door Cosmo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.