Vegeta Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Wie weet waar ik nog een giga pack kan kopen voor 200 euro , het leift in eht zwart maar wit is ook goed.... Reageren
Kakaroth Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) Hey Cesar, Ik moet je eerlijk zeggen dat een GIGA pack, voor 200 euro onmogelijk is, die is nog "gewoon" 250 euro. (volgens mij) je kan wel o.a. hier kijken, een PSP value pack met spel voor 170 euro. Je zal er dan los een 1gig geheugenkaart bij moeten kopen, en dan kom je op zo'n 230 euro uit, kijk maar hier voor meer info. Groetjes, Mike Bewerkt: 27 mei 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
Vegeta Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 maar dat is een base pack voor 170 en er zit geen spel bij waar kan ik dan die giga pack krijgen .. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Je kan hem voorlopig haast nergens meer krijgen. En als je een Base Pack koopt met een 1 GB memory card erbij. Dan heb je geen USB Kabel erbij. Een USB Kabel is heel belangrijk voor de PSP om muziek filmpjes demo's en foto's via je computer op te zetten. Die moet je dan ook weer los kopen. Kortom het is waardeloos. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Je kan hem voorlopig haast nergens meer krijgen. En als je een Base Pack koopt met een 1 GB memory card erbij. Dan heb je geen USB Kabel erbij. Een USB Kabel is heel belangrijk voor de PSP om muziek filmpjes demo's en foto's via je computer op te zetten. Die moet je dan ook weer los kopen. Kortom het is waardeloos. Ik wou ook en Giga Pack kopen maar was er niet meer toen had ik bij Dixons een basepack gekocht(white) en hij stopte er een memorystick bij van 1 GB dat is voldoende. En de USB kabel had ik thuis nog ligen dus zo waardeloos vind ik het nou ook weer niet. Maar ik had wel liever een Giga Pack gehad Reageren
Vegeta Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) weet je wat ik koop die psp base pack in bart smith en krijg je er een gratis spel bij (kies dexter ) en dan koop ik er een travel kit/pack bij voor 23 want heb een 16 mb kaart thuis om te saven .. Dan koop ik later die van 1 gig samen met een usb kabel voor de mp3-tjes, maar daarvoor kan ik ook die van mijn telefoon erin zetten. Bewerkt: 27 mei 2007 door cesar Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Je hebt veel kans dat je al zon usb kabel thuis hebt liggen, tenminste wij hadden er al een stuk of 5 die er op de psp passen. Probeer maar is wat kabels uit voodat je er een koopt. Zo paste er bij ons 2 kabels sie bij digitale camera's zaten en ook van MP3 spelers paste er een paar, verder van een printer, dus waarschijnlijk hoef je die kabel niet meer te kopen. Reageren
Vegeta Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) ow gaan die kabel erin zo eentje : zo een beetje die is van min mp-3 Bewerkt: 28 mei 2007 door cesar Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ja die USB kabel hierboven past op de PSP. Dat zie ik aan het stekkertje wat in de PSP moet. Reageren
Vegeta Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik heb de zwarte psp gereserveerd bij free record shop VOOR MAAR 160 euro en kocht bij dynabyte een travel kit voor 25 en heb een 16 mb ding thuis om te saven,, koop later wel 2 gig heb ook een spel nfs mw gekocht. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 DenkaanHenk heeft gelijk de USB kabel is heel balangrijk voor de PSP. En je ken het haast in genene winkel meer krijgen maar meschien moet je naar leidesnhage naar de winkel bart smit. Reageren
pino112 Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 GIGA PACK hier heje nog een giga pack. is alleen tijdeljik uitverkocht... al 2 maanden ofzo.. of je koopt gewoon een base pack, een mem card en een accesoiresset bij de neckermann voor 50 euri, usb cabel, autolader, standaard, alles zit er in. Reageren
Mister.X Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 En als je een Base Pack koopt met een 1 GB memory card erbij. Dan heb je geen USB Kabel erbij. Een USB Kabel is heel belangrijk voor de PSP om muziek filmpjes demo's en foto's via je computer op te zetten. Die moet je dan ook weer los kopen. Kortom het is waardeloos. Dat is niet waar.. ik heb er ook geen USB-kabel bij maar ik heb thuis een kaartlezer! En dat gaat sneller en het is wel fijn! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.