Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wanneer komt DirectX 10 uit?

En waar kan ik hem dan downloaden?

Ik heb een nvidia Geforce8800 640mb.

DirectX 10 werkt daarvoor.

Yvea :klap:

Geplaatst:

Die zit in Windows Vista, je kan hem (nog) nergens los downloaden. Er zijn mensen die beweren DirectX 10 uit vista gesloopt te hebben, en die dan zullen gebruiken voor XP, dat moment ligt denk ik niet zo heel van meer van nu af (hoop ik).

Maar er zijn nog geen DirectX 10 games op het moment dacht ik.

Geplaatst: (bewerkt)
Die zit in Windows Vista, je kan hem (nog) nergens los downloaden. Er zijn mensen die beweren DirectX 10 uit vista gesloopt te hebben, en die dan zullen gebruiken voor XP, dat moment ligt denk ik niet zo heel van meer van nu af (hoop ik).

FSX toch? ( ik heb vista)

Bewerkt: door yvea0
Geplaatst:

Dan heb je al DX10.

Als je niet zeker weet, Ga je naar Start->uitvoeren en typ dxdiag.

Dan kan je zien welke je hebt.

PS ik weet niet of je zeker kan zien, want ik weet niet hoe Vista werkt.

Geplaatst:

Dan heb je al DX10.

Als je niet zeker weet, Ga je naar Start->uitvoeren en typ dxdiag.

Dan kan je zien welke je hebt.

PS ik weet niet of je zeker kan zien, want ik weet niet hoe Vista werkt.

Window Vista is niet echt heel anders dan Windows XP hoor, behalve dat je in Windows Vista meer out-of-the box functionaliteit hebt.

Geplaatst:

ik weet dat het niet de bedoeling is om dx10 gewoon te download te zetten. je moet als je hem wilt vista installeren. er zijn inderdaad mensen die hem aan het uitbouwen zijn etc. maar ik denk dat je dan wel weer in illegale dingen kom. als direct x 10 vrij komt zal de maker (microsoft?) dat wel doen, en dan weet je zeker dat er geen problemen etc. zijn.

• 7 maanden later...
Geplaatst:

direcx 10, alle spellen draaien er op die een op de nieuwe engine draaien Zo als COD4 Draait zonder directx10 niet op high en crysis niet op very high, en niet op alle vista's zit direct10 aleen maar op vista prof. home en basic moet het doen met 9 (nog ff w8en tot dat die download baar is Bij een torrent site ofzo?) :duh:

direcx 10, alle spellen draaien er op die een op de nieuwe engine draaien Zo als COD4 Draait zonder directx10 niet op high en crysis niet op very high, en niet op alle vista's zit direct10 aleen maar op vista prof. home en basic moet het doen met 9 (nog ff w8en tot dat die download baar is Bij een torrent site ofzo?) :duh:

Mooie bump.

Ontopic: Vista prof bestaat niet, ik weet niet waar je het vandaan hebt maar ik denk dat het een foutje is....

Bewerkt: door xgaming
Dat is dus niet waar, want ik heb Home Premium en ik heb ook DirectX 10 !

knipselon0.th.jpg

klik voor vergroting

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:

Ik snap niet wat het nut is van deze bump, maar ja. Mocht je Vista en een grafische kaart die DirectX 10 compatible is hebben, wordt DirectX 10 gewoon bij je computer meegeleverd of kan je gewoon hier de laatste versie downloaden. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...