yvea0 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Ik heb in de MTL gekeken, maar weet niet welke ik moet nemen Hoe zet ik een boom in gta sa? Yvea Reageren
Youp Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) Ik had even de zoekfunctie gebruikt en hier kwam ik op : (3dsmax) Zoek gewoon een boom uit met Med of Moomapper. -Extract de TXD -Extract de bmp´s die je wilt gebruiken -Importeer die bmp´s in 3ds max en probeer eens zo´n boom na te maken En deze site: >>>Klik<<< Bewerkt: 27 mei 2007 door Youp Reageren
yvea0 Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Ik had even de zoekfunctie gebruikt en hier kwam ik op : (3dsmax)Zoek gewoon een boom uit met Med of Moomapper. -Extract de TXD -Extract de bmp´s die je wilt gebruiken -Importeer die bmp´s in 3ds max en probeer eens zo´n boom na te maken En deze site: >>>Klik<<< Ik bedoel een boom die al bestaat in het spel Reageren
Rivel Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Zoek de file van die boom op in de gta3.img en dan map je hem via een mapping tut. inde MTL op de plek waar ji wil! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) Ik heb in de MTL gekeken, maar weet niet welke ik moet nemen Hoe zet ik een boom in gta sa? Yvea Om een boom ergens neer te zetten heb je MEd (oftewel Map Editor) nodig. Met dat programmaatje kan je alle objecten plaatsen. Omdat je nog niet weet wat het is neem ik aan dat je een beginner bent? Zoja, dan heb ik een videotut voor je gevonden! Hier is de site: >>KLIK<< EDIT en nu: KLIK<< En typ Map editor Bewerkt: 27 mei 2007 door GTA_XP Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Die linkt doet het niet. -.- Reageren
jaah90 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Als je via de map editor bestaande objecten toevoegt, blijven je savegames dan nog behouden? Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ja, je savegames werken nog gewoon. Het is enkel als je Main.scm aanpast, dat je een New Game moet starten Reageren
yvea0 Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 werkt niet ?? Ik had alels geplaatst met de MED. EN op Save gedrukt. Maar er staat niets in gta san andreas van wat ik geplaatst heb Reageren
yvea0 Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Iemand?? >>> Door Wazuup: Van mij mag je best bumpen, maar niet na een paar uurtjes al..<<< Reageren
Bradley H. Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Iemand?? Ik raad je aan het openieuw te proberen. MeD heeft soms rare kwaaltjes als het gaat om opslaan. Btw, heb de volgende keer op zen minst 1 week gedult, dubbelposters zijn immers net uit de boom gevallen katten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.