Chris Tucker Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Ik heb gisteren per ongeluk een savegame verwijderd. Ik ben toen op deze site gekomen en heb een savegame gedownload. Ik heb de savegame netjes opgeslagen. En startte GTA SA op. Na het laden hield GTA SA er mee op. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen? HULP GRAAG!!! Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Dit komt omdat jij een andere versie van GTA: San Andreas hebt dan de savegame is. Je moet als je SA opstart rechtsonder kijken, als daar V2.00 staat heb je versie 2.00 en kan je alleen savegames van die versie downloaden en spelen. Staat er niets heb je waarschijnlijk V1 en dan kan je dus alleen savegames downloaden en spelen van V1. Reageren
HerrieM Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hallo, en welkom op dit forum. Als eerste, dit is natuurlijk de verkeerde plek omhet over GTA San Andreas te hebben. Daar hebben we een appart gedeelte voor. Dan het probleem. Je hebt waarschijnlijk de verkeerde versie te pakken. Er zijn twee versies uitgebracht van San Andreas. De orginele versie (V1) en de versie met modificatie beperkingen (V2). Als je v1 hebt kun je geen savegames van v2 openen en andersom. (zonder extra bestanden te gebruiken) Een aantal leden op dit forum hebben alle savegames van de storyline verzameld. Dat hebben ze tweemaal gedaan, namelijk voor versie 1 en versie 2. Pak uit een van de twee de savegame die je nodig hebt. Weet je niet welke versie je hebt pak je uit beide topics een savegame en kijk je welke er start. Reageren
jb. Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 ik heb het ook als je V2 hebt lukt hij alleen dan heb je vast 1 Reageren
Kloep Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) Hallo, en welkom op dit forum. Als eerste, dit is natuurlijk de verkeerde plek omhet over GTA San Andreas te hebben. Daar hebben we een appart gedeelte voor.Dan het probleem. Je hebt waarschijnlijk de verkeerde versie te pakken. Er zijn twee versies uitgebracht van San Andreas. De orginele versie (V1) en de versie met modificatie beperkingen (V2). Als je v1 hebt kun je geen savegames van v2 openen en andersom. (zonder extra bestanden te gebruiken) Een aantal leden op dit forum hebben alle savegames van de storyline verzameld. Dat hebben ze tweemaal gedaan, namelijk voor versie 1 en versie 2. Pak uit een van de twee de savegame die je nodig hebt. Weet je niet welke versie je hebt pak je uit beide topics een savegame en kijk je welke er start. Volgens mij is dit het aparte gedeelte voor GTA SA, bovenaan staat namelijk: Het Nederlandse GTA Forum! > GTA Serie > GTA San Andreas > SA: General. Of heb ik dat verkeerd gezien en snap ik deze hele site niet? Bewerkt: 10 januari 2008 door Kloep Reageren
Bigstijn Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Volgens mij is dit het aparte gedeelte voor GTA SA, bovenaan staat namelijk: Het Nederlandse GTA Forum! > GTA Serie > GTA San Andreas Dat is het ook, maar dit topic heeft eerst waarschijnlijk ergens anders gestaan, en daarna hier naar toe verplaatst. Als je naar de datum kijkt zie je ook 27 may, dus 27 mei. JB. heeft dus perongeluk of expres dat weet ik niet, dit topic gebumpt. Bumpen betekent een in een topic posten, waar al een lange tijd vrijwel niks is gepost. Als dit met een nuttige post gaat, is dit heus niet erg. Maar met onzin post zoals bij het Easter egg forum: Wow goed gevonden. Dit is dus strafbaar met een 20% warn . Reageren
superrollo Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Ik heb gisteren per ongeluk een savegame verwijderd. Ik ben toen op deze site gekomen en heb een savegame gedownload. Ik heb de savegame netjes opgeslagen. En startte GTA SA op. Na het laden hield GTA SA er mee op. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen? HULP GRAAG!!! Ik heb precies hetzelfde probleem, Chris... En het stomme is dat het bij elke savegame is... maar hiervoor deed hij het nog wel! P.S.: Heb je toevallig ook vista? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.