Jump to content

Doodgaan? Opgepakt worden?


jeffreyaerox

Recommended Posts

Is er al wat bekend over wat er gebeurt als je nu doodgaat ofzo staat er dan weer wasted en je staat opeens bij het ziekenhuis of word je nu ook opgehaald door een ambulance ofzo :puh:

en als je word opgepakt is het dan alleen busted of trapt de politie je de handboeien om en voert je af :eten::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan dit niet beter wensentopic? Maar t klinkt leuker hoe jij het brengt dan bij de voorafgaande delen;)

>>> Door Dutchy3010: Wil jij alsjeblieft je commentaar voor je houden? Bij voorbaat dank. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Kan dit niet beter wensentopic? Maar t klinkt leuker hoe jij het brengt dan bij de voorafgaande delen;)

ja dit vind ik ook je hoeft hier niet speciaal een topic over te maken.

maar ik denk wel dat je dan gewoon als je busted bent dat je dan aan het policie kantoor komt

en bij wasted in het ziekenhuis

Link to comment
Delen op andere websites

Nou eigenlijk kun je wel verwachten dat dit gaat veranderen en is dit topic zo stom nog niet.

Quote van de OP2M-UK (Net uitgekomen, ook nieuwe info uit de PSU3 trouwens):

Game: GTA IV

Magazine: Official Playstation 2 UK Magazine

Issue: June 2007

This was the eleventh preview for GTA IV in a magazine

The UK edition of the Official Playstation 2 UK Magazine recently provided a new preview on GTA IV to readers in that country, it contained a few more details about GTA IV.

Below is a summary of new information from the 4 page preview article.

* Bollards poke out from the earth at wonky angles

* There's rubbish everywhere

* To get from one end of Liberty City to the other will take you at least an hour.

* Vehicles Confirmed

o Trains

o Buses

o Underground Subway System

* Mobile Phone can now make calls and receive them for the first time.

* Niko is aged somewhere between 35-40 years old.

* Getting arrested will have far greater consequences than before, bearing in mind Niko's criminal past and illegal immigrant status.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou eigenlijk kun je wel verwachten dat dit gaat veranderen en is dit topic zo stom nog niet.

Quote van de OP2M-UK (Net uitgekomen, ook nieuwe info uit de PSU3 trouwens):

Game: GTA IV

Magazine: Official Playstation 2 UK Magazine

Issue: June 2007

This was the eleventh preview for GTA IV in a magazine

The UK edition of the Official Playstation 2 UK Magazine recently provided a new preview on GTA IV to readers in that country, it contained a few more details about GTA IV.

Below is a summary of new information from the 4 page preview article.

* Bollards poke out from the earth at wonky angles

* There's rubbish everywhere

* To get from one end of Liberty City to the other will take you at least an hour.

* Vehicles Confirmed

o Trains

o Buses

o Underground Subway System

* Mobile Phone can now make calls and receive them for the first time.

* Niko is aged somewhere between 35-40 years old.

* Getting arrested will have far greater consequences than before, bearing in mind Niko's criminal past and illegal immigrant status.

Volgens mij is dit gewoon dat de politie sneller achter Niko zal aan zitten als Niko in het verleden al problemen met de politie heeft gehad. Ik denk ook niet dat ze het zo ver gaan uitwerken dat ze je in de handboeien slaan en ze je in een auto stoppen en wegvoeren hoor. Volgens mij zal dit zo zijn als in de vorige GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er al wat bekend over wat er gebeurt als je nu doodgaat ofzo staat er dan weer wasted en je staat opeens bij het ziekenhuis of word je nu ook opgehaald door een ambulance ofzo :puh:

en als je word opgepakt is het dan alleen busted of trapt de politie je de handboeien om en voert je af :eten::puh:

Het is wel leuk als je in een missie een keer opgepakt word en moet ontsnappen uit de gavangenis :eten: .Het maaakt me over het algemeen niet zo uit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens dit feit zijn er dus grotere gevolgen. Het is dus níet zo dat je gewoon bij het/de ziekenhuis/gevangenis weer respawned. Misschien werken ze met waarschuwingen en is het na zoveel keer gewoon Game Over, of je krijgt dan veel en veel sneller politie achter je aan, of je raakt de helft van je geld kwijt, of nog iets anders. Dit eerste lijkt me minder waarschijnlijk, maar dat over geld lijkt me nog wel verklaarbaar. In het echt speelt geld immers een meer belangrijke rol dan in GTA. in de GTA serie heb je eigenlijk nog nooit problemen gehad omdat je te weinig geld had. Het enige moment dat je echt meer geld moest hebben, was om de Abandoned Airstrip te kopen in SA. Op alle andere momenten had je geld in overvloed. Er was gewoon nergens veel geld voor nodig. Dit zal in IV dus wel anders zijn. Één van de manieren om dit geldsysteem beter in balans te brengen is door hogere ziektekosten en/of boetes.

Link to comment
Delen op andere websites

Hohooh zalig want OPM UK beschrijft. " Getting arrested will have far greater consequences than before, bearing in mind Niko's criminal past and illegal immigrant status."

Mischien uit het land gezet :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Hohooh zalig want OPM UK beschrijft. " Getting arrested will have far greater consequences than before, bearing in mind Niko's criminal past and illegal immigrant status."

Mischien uit het land gezet :schater:

Zoiets als game over bedoel je? Dit denk ik niet, het zou nogal debiel zijn. Ik haat game over spelletjes. De nieuwe games kennen geen game over meer :). Ik denk dat de boetes hoger worden en dat je na een tijdje automatisch 1 sterretje hebt en dus altijd word gezocht

Link to comment
Delen op andere websites

Even een kleine toevoeging. Dit is wat het Powerweb (de site van de Power Unlimited) er over zegt:

Opgepakt worden door de politie geen optie is? Niko (je weet wel die Rus, main character enzo) is namelijk niet bepaald legaal en ook nog eens crimineel. Jammer genoeg weten we niet of je vervolgens op het vliegtuig wordt gezet om de rest van het spel in Rusland door te brengen.

(En inderdaad, het hoeft niet per se een rus te zijn. Balkan-landen zijn waarschijnlijker.)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gelezen in de nederlandse opm over een omschrijfing van een screen dat er een drug store is en dat je daar weer mischien kan spawmen lijkt me eigenlijk wel raar. waarschijnlijker kan je daar wel medisijnen halen lijktm me

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk hoe je het brengt, maar het maakt het spel zo langdradig (Ik wordt al gek als ik die complete uitleg zie als ik opgepakt of dood gegaan ben voor de 1ste keer !!!!)

O ja, als het 1 uur doet om van het ene deel van LC/NY naar het andere te komen! MEER REDENEN OM TE KOPEN!!!!!!

(Snelweg :*D )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...