Jump to content

gta IV zelfde als gtaIII


joey breemer

Recommended Posts

Daarop is het antwoord heel simpel:

Nee, het is gezegd dat GTA IV kleiner wordt dan SA. Maar niet dat het kleiner wordt dan VC of zelfs LC. Het wordt ietsje kleiner dan San Andreas dus het is niet zo erg.

Link to comment
Delen op andere websites

er is feit dat als je met de voet van de eenne helft naar de andere helft van de stad wilt je minstens een uur onderweg bent!

Deze topic!

dat is geen feit, dat is speculatie van een blad, en er word niet in het blad gezegd of het een echt uur, een ingame uur is en met welk transportmiddel het een uur duurt. Dus feit zou ik het niet echt noemen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

er is feit dat als je met de voet van de eenne helft naar de andere helft van de stad wilt je minstens een uur onderweg bent!

Deze topic!

dat is geen feit, dat is speculatie van een blad, en er word niet in het blad gezegd of het een echt uur, een ingame uur is en met welk transportmiddel het een uur duurt. Dus feit zou ik het niet echt noemen :bonk:

Het is juist wel een feit anders was het allang weggehaald!

En als je me post had gelezen sta erin dat je Te voet! 1 uur overdoet.. En het is natuurlijk In-game!

Link to comment
Delen op andere websites

er is feit dat als je met de voet van de eenne helft naar de andere helft van de stad wilt je minstens een uur onderweg bent!

Deze topic!

dat is geen feit, dat is speculatie van een blad, en er word niet in het blad gezegd of het een echt uur, een ingame uur is en met welk transportmiddel het een uur duurt. Dus feit zou ik het niet echt noemen :bonk:

Het is juist wel een feit anders was het allang weggehaald!

En als je me post had gelezen sta erin dat je Te voet! 1 uur overdoet.. En het is natuurlijk In-game!

Een in-game uur? In gta 3 e.d. was een in-game uur 1 minuut hoor. Je kan nog niet eens van de ene kant van een eiland van gta 3 naar de andere kant in een in-game uur.

En er staat niet in dat het te voet is, ik bewijs het even met een quote uit het blad:

"In previous GTA games, driving from one end of a city to the other rarely took longer than 10 or 15 minutes. To get from one side of the new and improved Liberty City to the other will take you at least an hour."

Staat daar bij welk voertuig en echte 60 minuten of ingame? NEE! En er staat minstens! (at least) en minstens is niet te voet, dat is met de snelste auto zeg maar.

Als je de feiten niet weet, post ze dan niet.

Link to comment
Delen op andere websites

er is feit dat als je met de voet van de eenne helft naar de andere helft van de stad wilt je minstens een uur onderweg bent!

Deze topic!

dat is geen feit, dat is speculatie van een blad, en er word niet in het blad gezegd of het een echt uur, een ingame uur is en met welk transportmiddel het een uur duurt. Dus feit zou ik het niet echt noemen :bonk:

Het is juist wel een feit anders was het allang weggehaald!

En als je me post had gelezen sta erin dat je Te voet! 1 uur overdoet.. En het is natuurlijk In-game!

Een in-game uur? In gta 3 e.d. was een in-game uur 1 minuut hoor. Je kan nog niet eens van de ene kant van een eiland van gta 3 naar de andere kant in een in-game uur.

En er staat niet in dat het te voet is, ik bewijs het even met een quote uit het blad:

"In previous GTA games, driving from one end of a city to the other rarely took longer than 10 or 15 minutes. To get from one side of the new and improved Liberty City to the other will take you at least an hour."

Staat daar bij welk voertuig en echte 60 minuten of ingame? NEE! En er staat minstens! (at least) en minstens is niet te voet, dat is met de snelste auto zeg maar.

Als je de feiten niet weet, post ze dan niet.

Nee maar we kunnen er wel uit opmaken dat het 4 - 5 keer zo groot wordt als VC

Link to comment
Delen op andere websites

Nee maar we kunnen er wel uit opmaken dat het 4 - 5 keer zo groot wordt als VC

Ja dat kan best, daar gaat het me ook niet om. Het ging om wat Mister.X zo leuk beweert omdat hij alle 'feiten' denkt te kennen..Dus niet.

En het spel word denk ik wel groot, maar om echt een uur er over te doen om van de ene naar de andere kant te komen.. Bij San Andreas was dat nog niet eens het geval. En liberty city word hooguit dezelfde grote als San Andreas als je de bladen mag geloven. Misschien bij heel dicht verkeer (terwijl rockstar in een blad heeft gezet dat ze er voor zorgen bij iv dat het lijkt of er veel verkeer is, maar dat je er wel makkelijk doorheen kan komen zodat je minder botsingen hebt als bij de vorige gta's) en omdat je niet via een snel weg o.i.d. van de ene naar de andere kant zou kunnen komen zou de tijd die je er over doet om van de ene kant naar de andere kant te komen dichter bij een uur kunnen komen. Maar dan nog lijkt het me erg overdreven.

Link to comment
Delen op andere websites

er is feit dat als je met de voet van de eenne helft naar de andere helft van de stad wilt je minstens een uur onderweg bent!

Deze topic!

Dit "feit" komt uit Official Playstation 2 Magazine, maar het ziet er naar uit dat deze informatie echt niet van Rockstar afkomstig is. Volgens www.gta4.net dat deze informatie in strijd is met een echt feit: namelijk dat het kleiner is dan SA. Bovendien duurt het in het echt ongeveer 40 minuten om van Manhattan naar JFK Airport te gaan, dus het klinkt ook gewoon onmogelijk. Bovendien heeft er in het blad helemaal niet gestaan dat het te voet moest zijn, maar dit is wel waarschijnlijk.

Anyway, back ontopic: GTA III is heel erg klein en GTA SA is ongeveer een ongelofelijke heleboel keer zo groot. GTA IV wordt maar íets kleiner dan SA, maar nog steeds veel groter dan III. Je had dit ook kunnen halen uit het feit dat Rockstar heeft gezegd dat dit de grootste stad ooit is waar ze aan hebben gebouwd. (in SA waren dus 3 steden, nu is er 1 die iets kleiner is dan LV, LS, SF, badlands en desert bij elkaar.) Veeeel groter dus...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...