Jump to content

gta IV zelfde als gtaIII


joey breemer

Recommended Posts

er is feit dat als je met de voet van de eenne helft naar de andere helft van de stad wilt je minstens een uur onderweg bent!

Deze topic!

dat is geen feit, dat is speculatie van een blad, en er word niet in het blad gezegd of het een echt uur, een ingame uur is en met welk transportmiddel het een uur duurt. Dus feit zou ik het niet echt noemen :bonk:

Het is juist wel een feit anders was het allang weggehaald!

En als je me post had gelezen sta erin dat je Te voet! 1 uur overdoet.. En het is natuurlijk In-game!

Een in-game uur? In gta 3 e.d. was een in-game uur 1 minuut hoor. Je kan nog niet eens van de ene kant van een eiland van gta 3 naar de andere kant in een in-game uur.

En er staat niet in dat het te voet is, ik bewijs het even met een quote uit het blad:

"In previous GTA games, driving from one end of a city to the other rarely took longer than 10 or 15 minutes. To get from one side of the new and improved Liberty City to the other will take you at least an hour."

Staat daar bij welk voertuig en echte 60 minuten of ingame? NEE! En er staat minstens! (at least) en minstens is niet te voet, dat is met de snelste auto zeg maar.

Als je de feiten niet weet, post ze dan niet.

wat een gezeur alemaal over 1 uur. Je kan van de ene helft naar de andere helft lopen en dat duurt even ja. met elk voertuig.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

wat een gezeur alemaal over 1 uur. Je kan van de ene helft naar de andere helft lopen en dat duurt even ja. met elk voertuig.

-ScOrp1 :sigaar:

ja..maar hij poste foute informatie, en ik verbeterde hem even. Andere heb ik nu al op dit forum die informatie over zien nemen terwijl t niet eens klopt. Dusja zo word er foute info verspreid, niet echt handig. En als ik hem dan verbeter en hij gelooft me niet, dacht ik maar dat ik het even zou bewijzen.. Sindsdien heeft hij ook zn mond gehouden dus hij zal wel zijn overtuigd neem ik aan.

en volgens mij begrijp je btw niet eens precies waar t over gaat :bonk::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...