JeGe Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2007 Als je met deze missie een tank gebruikt en veel achteruit schiet, dan zie je opeens geen voertuigen meer en als je bijna bij "Salvatores place" bent loopt ie vast Heeft iemand dit meegemaakt of is mijn spel kapot.(Heb hem op ps2) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Als je met deze missie een tank gebruikt en veel achteruit schiet, dan zie je opeens geen voertuigen meer en als je bijna bij "Salvatores place" bent loopt ie vast Heeft iemand dit meegemaakt of is mijn spel kapot.(Heb hem op ps2) Ik heb hem ook op de Ps2 maar dat gebeurde bij mij niet.Ik zal hem gewoon met een snelle sterke auto doen.Zo heb ik hem ook gehaald,met deDiablo Stallion.Veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2007 Als je met deze missie een tank gebruikt en veel achteruit schiet, dan zie je opeens geen voertuigen meer en als je bijna bij "Salvatores place" bent loopt ie vast Heeft iemand dit meegemaakt of is mijn spel kapot.(Heb hem op ps2) Ik heb hem ook op de Ps2 maar dat gebeurde bij mij niet.Ik zal hem gewoon met een snelle sterke auto doen.Zo heb ik hem ook gehaald,met deDiablo Stallion.Veel succes Ik had hem al gered Lang leve Leone Sentinel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.