Sef Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hallo, Ik heb laast gelezen over helicoptermod met een magneet. Die heb ik geinstalleerd: er gebeurt iets vreemds: als ik in de helicopter zit en pak een voertuig, kan ik niet verder omhoog vliegen. Pas als ik het voertuig loslaat kan ik weer omhoog. Weet iemand een oplossing? Weet iemand overigens of je ook een "stingers car" van de missie puncture wounds ergens te modden is? Ik hoop dat iemand me kan helpen... Sef Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hallo,Ik heb laast gelezen over helicoptermod met een magneet. Die heb ik geinstalleerd: er gebeurt iets vreemds: als ik in de helicopter zit en pak een voertuig, kan ik niet verder omhoog vliegen. Pas als ik het voertuig loslaat kan ik weer omhoog. Weet iemand een oplossing? Weet iemand overigens of je ook een "stingers car" van de missie puncture wounds ergens te modden is? Ik hoop dat iemand me kan helpen... Sef 1) Heb je dit probleem ook bij alle helikopters? Ik heb net even wat rondgezocht voor je, maar ik ben niemand tegengekomen die hetzelfde probleem heeft als jou. Misschien heb je de verkeerde versie of zo gedownload. Probeer deze versie eens. Gewoon weer de 'main.scm' in de 'Script' map gooien. Je kan ook nog overwegen de maker te contacteren over je probleem. Tot slot zou je een herinstallatie van GTA op zich kunnen proberen. 2) Deze is al eens gemod, namelijk door PatrickW, die tevens op dit forum zit. Ik raad je aan dit topic eens helemaal door te lezen. Misschien zou je voor meer info hem eens een PM kunnen sturen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.