Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik compile doe, krijg ik deze error:

Local Variable 34 is out of range. In threads max variable is 33@.

Geplaatst:

zou je de hele code even willen plaatsen, want zo kan ik en anderen niet zien wat er eventueel fout is, ja ik denk dat je te veel variables hebt gebruikt, en dat je op de een of andere manier maar 33 mag hebben, maar als je de hele code plaatst kunnen we er mee mee,

Geplaatst:
zou je de hele code even willen plaatsen, want zo kan ik en anderen niet zien wat er eventueel fout is, ja ik denk dat je te veel variables hebt gebruikt, en dat je op de een of andere manier maar 33 mag hebben, maar als je de hele code plaatst kunnen we er mee mee,

WAT BEDOEL JE?

Geplaatst:

O, je werk zeker in het orginele San Andreas Main.scm. aan je eerste post te zien heb je (misschien weet je dat niet eens) een thread gemaakt, en volgens sanny builder, mag die threat niet meer dat 33 variables bevatten, en jji hebt er misschien eentje bijgezet, en toen waren het er 34, en dat is 1 te veel.... dus je moet kijken om welke regel de foutmelding gaat...

Geplaatst: (bewerkt)
O, je werk zeker in het orginele San Andreas Main.scm. aan je eerste post te zien heb je (misschien weet je dat niet eens) een thread gemaakt, en volgens sanny builder, mag die threat niet meer dat 33 variables bevatten, en jji hebt er misschien eentje bijgezet, en toen waren het er 34, en dat is 1 te veel.... dus je moet kijken om welke regel de foutmelding gaat...

het gaat om heel erg veel regels...

Hoe krijg ik die 33 hoger?

Bewerkt: door yvea0
Geplaatst:

Dat kan niet. Je kan maximaal 33 lokale variablen hebben in een thread. Je declareerd waarschijnlijk ergens een 34e lokale variable.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...