Jump to content

eigen bedrijf


SNIPER44

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    13

  • GekkieJ01

    5

  • SNIPER44

    4

  • Naudin

    4

Mij zou een drugsfabriek wel leuk lijken :D of een wietplantage :puh:

Maar toch denk ik dat het er niet in zou komen :N

nee volgens mij is zelf al bevestigt dat je geen eigen bedrijf krijgt. en een wietplantage is naar mijn inzien niet echt een bedrijf. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Mij zou een drugsfabriek wel leuk lijken :D of een wietplantage :puh:

Maar toch denk ik dat het er niet in zou komen :N

nee volgens mij is zelf al bevestigt dat je geen eigen bedrijf krijgt. en een wietplantage is naar mijn inzien niet echt een bedrijf. ^_^

Nee inderdaad meer een illegale handel :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
Zou wel vet zijn. Lekker snel geld verdienen. Met een drugsfabriek of valsgeldfabriek ofzo.

Het was toch bekent dat het moeilijk werd om geld te verdienen

ja, en ook dat je niet meer bedrijven kan kopen en runnen.. dusja :puh:

Dus ik meen dat we hier dus allemaal nutteloos ideeën aan het verzinnen zijn? :7

Hahahaha.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel vet zijn. Lekker snel geld verdienen. Met een drugsfabriek of valsgeldfabriek ofzo.

Het was toch bekent dat het moeilijk werd om geld te verdienen

ja, en ook dat je niet meer bedrijven kan kopen en runnen.. dusja :puh:

Dus ik meen dat we hier dus allemaal nutteloos ideeën aan het verzinnen zijn? :7

Hahahaha.

Dit is een nutteloos topic ja want een eigen bedrijf komt er niet net zoals in GTA VC en GTA VCS het word iets nieuws, dit is zoals b4rtsimps0n al zei bevestigd ! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Best te begrijpen: dat er deze keer in GTA géén functie komt als 'bedrijven runnen'.

Ik had hier volgens mij al op het forum al ergens gelezen van iemand dat je deze keer niet eindigt in het spel als miljonair, maar gedeeltelijk toch een beetje arm blijft. Je hebt tenslotte ook een hoop ter rekening, wat dus waarschijnlijk deze keer weer net wat duurder wordt dan normaal, verwacht ik. Bovendien krijg je nu dus waarschijnlijk minder dollars voor het voltooien van bepaalde missie's, wat de kost al ietswat moeilijker maakt.

Maar back to the point...

Aangezien je dus deze keer een beetje een arme sloeber aan het einde bent, en geen miljonair, is het best normaal dat je geen bedrijf kunt runnen deze keer. Meestal verdien je namelijk met een bedrijfje toch wat geld. Vooral met drugs, auto's, etc. waar je in 't echt ook een hoop mee kunt verdienen. Het zou dus in dit geval, als we terugkijken op het verhaal van de nieuwe GTA, ook niet echt realistisch zijn. De verhaallijn zou dan compleet verkeerd aflopen en dan vragen mensen zich weer af wat Rockstar nu weer heeft gedaan. Dus vat het allemaal maar positief op. :Y

Er is vast wel weer wat anders wat voor het 'eigen bedrijf runnen' moet invallen wat net zoveel realisme uitstraald in de nieuwe, verwachte GTA!

Corrigeer me eventjes als er fouten instaan of foute verwachtingen!

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me wel leuk, als je er maar niet te vaak heen hoeft te rijden, want dan zul je net zien dat je in de andere kant van de stad bent en dat je dan naar je bedrijf moet aan de andere kant :bonk:

en btw, er is bekend gemaakt dat van de ene kant naar de andere kant lopen in GTA IV minimaal een uur lopen is.

minimaal een uur, zoals verder staat 1 ingame uur, dat is niet lang hoor, zou wel mooi zijn als ingame uren net zo lang als echte uren duren, maar als in SA ong 1 min, dan zal het wel met auto, helikopter ofzo zijn

en misschien kun je voor je bedrijf een onderbaas inhuren, zodat je zelf niet veel moet doen,

alleen dan misschien af en toe in je (kleding-) winkel rondkijken, bewaken

of drugs en wapens ergens in een steegje gaan verhandelen

zou erg mooi zijn, dat je straks de nieuwe bill gates kan worden, maar er is gezegd dat je niet zo rijk kan worden, dus dat gebeurt niet,

misschien leuk idee als je het spel 100% gespeeld hebt, als vrije speelmode

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me wel leuk, als je er maar niet te vaak heen hoeft te rijden, want dan zul je net zien dat je in de andere kant van de stad bent en dat je dan naar je bedrijf moet aan de andere kant :bonk:

en btw, er is bekend gemaakt dat van de ene kant naar de andere kant lopen in GTA IV minimaal een uur lopen is.

minimaal een uur, zoals verder staat 1 ingame uur, dat is niet lang hoor, zou wel mooi zijn als ingame uren net zo lang als echte uren duren, maar als in SA ong 1 min, dan zal het wel met auto, helikopter ofzo zijn

en misschien kun je voor je bedrijf een onderbaas inhuren, zodat je zelf niet veel moet doen,

alleen dan misschien af en toe in je (kleding-) winkel rondkijken, bewaken

of drugs en wapens ergens in een steegje gaan verhandelen

zou erg mooi zijn, dat je straks de nieuwe bill gates kan worden, maar er is gezegd dat je niet zo rijk kan worden, dus dat gebeurt niet,

misschien leuk idee als je het spel 100% gespeeld hebt, als vrije speelmode

dat uur was een schatting van het blad en klopt voor geen meter. Ze zeiden toen dat het minstens een uur zou duren om van de ene naar de andere kant van de stad te komen.. op zn snelst dus, en een echt uur. Daar klopt natuurlijk geen reet van dat kan gewoon niet aangezien de stad kleiner is dan de map van san andeas, en het bij san andreas al veeeeel minder dan een uur duurde. Zo zeiden ze voor de release van san andreas ook dat het een uur zou duren om de top van mount chiliad te bereiken..nou, dacht het niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...