Jump to content

eigen bedrijf


SNIPER44

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    13

  • GekkieJ01

    5

  • SNIPER44

    4

  • Naudin

    4

Misschien een vliegmaatschappij hebben?

Uhm, hoe wil jij een vliegmaatschappij runnen terwijl er geen vliegtuigen in GTA IV zitten :puh:

wel vliegtuigen, maar niet die je kan gebruiken/besturen nogmaals :puh:

en hoe kan je een vliegtuigmaatschappij runnen in gta 4 terwijl ze het runnen en bezitten van bedrijven uit het spel hebben gehaald?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een vliegmaatschappij hebben?

Uhm, hoe wil jij een vliegmaatschappij runnen terwijl er geen vliegtuigen in GTA IV zitten :puh:

wel vliegtuigen, maar niet die je kan gebruiken/besturen nogmaals :puh:

Jaaaaa oke maar dan nog :puh:

ja :puh: de meeste directeuren van vliegtuigmaatschappijen zijn denk ik zelf ook geen piloot :puh:

maar daarmee verdien (of verlies) je echt miljoenen, dus als bedrijven runnen er wel in zou zitten, zou het nog niet bij het verhaal van gta 4 passen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me gaaf om dat taxibedrijf te runnen. Taxi-missies en daarnaast andere taxibedrijven intimideren en dwarsbomen. Bijvoorbeeld door taxi's van hun te jatten en om te laten spuiten, voor te doen als taxichauffeur van een ander bedrijf en de ritten angstaanjagend maken en ze zo helemaal kapot te maken. Daar hoef je ook helemaal niet zo heel rijk mee te worden denk ik.

Het geld dat je dan verdient moet wel automatisch op je rekening worden gestord zodat je niet de hele tijd heen en weer hoeft te rijden. Verder zou het leuk zijn geweest om een klein illegaal bedrijf te runnen als drugsdealer. Maar dit zal wel te negatieve reacties veroorzaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gta & drugs hoort nou eenmaal bij elkaar dus ik verwacht niet dat je negatieve reactie's krijgt.

Dat idee van dat taxi bedrijf is wel leuk!

ja er komen sowieso wel negatieve reacties op zoals zeikerds zoals jack (puts the jack in jack-ass) thompson :puh:

maar drugs kwam al voor in 3 en vc :puh: bij vc kon je het ook zelf verkopen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gta & drugs hoort nou eenmaal bij elkaar dus ik verwacht niet dat je negatieve reactie's krijgt.

Dat idee van dat taxi bedrijf is wel leuk!

ja er komen sowieso wel negatieve reacties op zoals zeikerds zoals jack (puts the jack in jack-ass) thompson :puh:

maar drugs kwam al voor in 3 en vc :puh: bij vc kon je het ook zelf verkopen :puh:

Prima, hierbij dus ook drugsdealer en daarnaast een taxibedrijf. Is ook handig om je spul dat je wilt hebben mee op te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel leuk zijn een eigen bedrijf. Het past ook bij het Liberty City van 2007. Maar ik vond het wel irritant dat in vice city stories je de hele tijd terug moest als het werd aangevallen :duh: . Ik wil gewoon een bedrijf in een van die hoge gebouwen in de stad zonder dat het aangevallen word. Maar ik denk dat het niet bij Niko past. Dan moet hij maar helpen runnen van het taxibedrijf van zijn neef Roman. ;)

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mij lijkt het wel leuk dat je iets op kan zetten, waar je dan ook echt mensen voor in kan huren. Het meeste hoop ik dan gewoon op een kantoortje (wat voor werk maakt me niet veel uit) waar je gewoon in en uit kan lopen. Nadeel is dan wel dat je die mensen ook moet betalen.

Ps. Wat is speculeren toch heerlijk en tijddodend :tu:

Bewerkt: door Kru
Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het wel leuk dat je iets op kan zetten, waar je dan ook echt mensen voor in kan huren. Het meeste hoop ik dan gewoon op een kantoortje (wat voor werk maakt me niet veel uit) waar je gewoon in en uit kan lopen. Nadeel is dan wel dat je die mensen ook moet betalen.

Ps. Wat is speculeren toch heerlijk en tijddodend :tu:

Ja maar laat het nog wel GTA svp. Want naast mensen te doden heb ik geen zin in administratie. Maar inderdaad een paar cool-ere Baantjes zoals trens fender etc mag er wel wezen van mij. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
hoi zou je in GTA IV niet je eigen bedrijf(je) willen om wat extra bij te verdienen?

illegaal of legaal aan jouw de keuze.

handelen in drugs wapens auto's enz.

ik zou graag hier wat meningen over willen.

Rockstar had dacht ik gezegt dat ze geen dingen als empire building enz in gta4 zouden stoppen. Houd er rekening mee dat niko arm is.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...