b4rtsimps0n Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 hoi zou je in GTA IV niet je eigen bedrijf(je) willen om wat extra bij te verdienen?illegaal of legaal aan jouw de keuze. handelen in drugs wapens auto's enz. ik zou graag hier wat meningen over willen. Rockstar had dacht ik gezegt dat ze geen dingen als empire building enz in gta4 zouden stoppen. Houd er rekening mee dat niko arm is. inderdaad, had ik ook al gezegd dit topic discussieerd over iets dat al bevestigd is niet in gta 4 te zitten maar goed je moet wat. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 hoi zou je in GTA IV niet je eigen bedrijf(je) willen om wat extra bij te verdienen?illegaal of legaal aan jouw de keuze. handelen in drugs wapens auto's enz. ik zou graag hier wat meningen over willen. Rockstar had dacht ik gezegt dat ze geen dingen als empire building enz in gta4 zouden stoppen. Houd er rekening mee dat niko arm is. inderdaad, had ik ook al gezegd dit topic discussieerd over iets dat al bevestigd is niet in gta 4 te zitten maar goed je moet wat. Dit kan dus eigelijk gewoon op slot, al moet je dit soort dingen overlaten aan de mods. Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ja zou wel leuk zijn. Alleen R* heeft gezegd dat je moeilijk aan je geld komt en ook dat er geen bedrijven komen. Reageren
battle1970 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 drugs dealen en de taxi bedrijfje van roman lijkt me wel lolig of als een echte baan want je heb ook een CV toch??? Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 drugs dealen en de taxi bedrijfje van roman lijkt me wel lolig of als een echte baan want je heb ook een CV toch??? nja, niko stuurt in een missie een neppe CV naar een advocaten bedrijf, omdat hij iemand van dat bedrijf moet vermoorden..maar of je echt je CV kan gebruiken om echte banen te doen.. lijkt me niet en is nog niks over gezegd. Reageren
Naudin Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 drugs dealen en de taxi bedrijfje van roman lijkt me wel lolig of als een echte baan want je heb ook een CV toch??? Die stuur je op naar zo'n advocaat of zoiets om een solicitatiegesprek af te spreken, maar dat is gewoon om hem te vermoorden Reageren
Timothy. Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Het word dan innd wat iemand anders al zei een Office tycoon ofzo, het is natuurlijk wel leuk, Maar als je goed na denkt over al je andere GTA games, dan zie je zelf al dat je vaak voor in dit geval bij SA voor sweet en smoke etc moet werken? Dus je werkt zoiezo al alleen je eigen bedrijf kunnen opzetten zou wel grappig zijn, maar dat word dan weer te veel van het goeie denk ik. Ik vind het prima hoe ze het nu doen maar dan mogen de details wel verbeterd worden. Reageren
Biocount Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 als je voor die advocaat kan werken dan doe ik dat.. mischien als ik een leuk bedrag heb dat ik hem dan pas vermoord lol maar hoe moeilijker het is om geld tekrijgen des de leuker vind ik het persoonlijk Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 als je voor die advocaat kan werken dan doe ik dat..mischien als ik een leuk bedrag heb dat ik hem dan pas vermoord lol maar hoe moeilijker het is om geld tekrijgen des de leuker vind ik het persoonlijk nee dat kan niet lijkt mij je moet hem vermoorden tijdens het sollicitatie gesprek, je kan wel zelf geloof ik het moment in het gesprek kiezen..dus hoe het afloopt als je niks doet weet ik niet maar je moet die advocaat vermoorden voor iemand die jou ergens mee chanteert, dus als je dat niet doet in die missie zou je ook weer problemen kunnen krijgen. Reageren
blacklord Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 drugs dealen en de taxi bedrijfje van roman lijkt me wel lolig of als een echte baan want je heb ook een CV toch??? nja, niko stuurt in een missie een neppe CV naar een advocaten bedrijf, omdat hij iemand van dat bedrijf moet vermoorden..maar of je echt je CV kan gebruiken om echte banen te doen.. lijkt me niet en is nog niks over gezegd. Mensen het is en blijft een spel!Als je echt wilt werken doe het dan het echt.Niet in een game. Reageren
Romal Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Denk niet dat ze dit gaan doen maar wat voor bedrijf zou je dan hebben? Taxibedrijf? Dan hoef je ook niet voor de taxi's in de stad te betalen Reageren
game~skater Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 mij lijkt het wel vet. bijvoorbeeld zo'n tank wagen vol drugs ergens dumpen of verkopen of (net als little jacob) wapens uit je kofferbak verkopen Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Zou echt geweldig zijn. Dat je dan nog ook je eigen naam mag verzinnen Reageren
Capodaano Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Met de terretoriums had Rockstar een schot in de roos, maarja hier zal dat niet gebeuren. Bij VCS hadden ze bedrijfjes maar dat vond ik niet geweldig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.