Jump to content

eigen bedrijf


SNIPER44

Recommended Posts

hoi zou je in GTA IV niet je eigen bedrijf(je) willen om wat extra bij te verdienen?

illegaal of legaal aan jouw de keuze.

handelen in drugs wapens auto's enz.

ik zou graag hier wat meningen over willen.

Rockstar had dacht ik gezegt dat ze geen dingen als empire building enz in gta4 zouden stoppen. Houd er rekening mee dat niko arm is.

inderdaad, had ik ook al gezegd :puh: dit topic discussieerd over iets dat al bevestigd is niet in gta 4 te zitten :puh: maar goed je moet wat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    13

  • GekkieJ01

    5

  • SNIPER44

    4

  • Naudin

    4

hoi zou je in GTA IV niet je eigen bedrijf(je) willen om wat extra bij te verdienen?

illegaal of legaal aan jouw de keuze.

handelen in drugs wapens auto's enz.

ik zou graag hier wat meningen over willen.

Rockstar had dacht ik gezegt dat ze geen dingen als empire building enz in gta4 zouden stoppen. Houd er rekening mee dat niko arm is.

inderdaad, had ik ook al gezegd :puh: dit topic discussieerd over iets dat al bevestigd is niet in gta 4 te zitten :puh: maar goed je moet wat.

Dit kan dus eigelijk gewoon op slot, al moet je dit soort dingen overlaten aan de mods.

Link to comment
Delen op andere websites

drugs dealen en de taxi bedrijfje van roman lijkt me wel lolig of als een echte baan want je heb ook een CV toch???

nja, niko stuurt in een missie een neppe CV naar een advocaten bedrijf, omdat hij iemand van dat bedrijf moet vermoorden..maar of je echt je CV kan gebruiken om echte banen te doen.. lijkt me niet en is nog niks over gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

drugs dealen en de taxi bedrijfje van roman lijkt me wel lolig of als een echte baan want je heb ook een CV toch???

Die stuur je op naar zo'n advocaat of zoiets om een solicitatiegesprek af te spreken, maar dat is gewoon om hem te vermoorden

Link to comment
Delen op andere websites

Het word dan innd wat iemand anders al zei een Office tycoon ofzo, het is natuurlijk wel leuk, Maar als je goed na denkt over al je andere GTA games, dan zie je zelf al dat je vaak voor in dit geval bij SA voor sweet en smoke etc moet werken? Dus je werkt zoiezo al alleen je eigen bedrijf kunnen opzetten zou wel grappig zijn, maar dat word dan weer te veel van het goeie denk ik. Ik vind het prima hoe ze het nu doen maar dan mogen de details wel verbeterd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

als je voor die advocaat kan werken dan doe ik dat..

mischien als ik een leuk bedrag heb dat ik hem dan pas vermoord lol :dans:

maar hoe moeilijker het is om geld tekrijgen des de leuker vind ik het persoonlijk

nee dat kan niet lijkt mij :puh: je moet hem vermoorden tijdens het sollicitatie gesprek, je kan wel zelf geloof ik het moment in het gesprek kiezen..dus hoe het afloopt als je niks doet weet ik niet :puh: maar je moet die advocaat vermoorden voor iemand die jou ergens mee chanteert, dus als je dat niet doet in die missie zou je ook weer problemen kunnen krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

drugs dealen en de taxi bedrijfje van roman lijkt me wel lolig of als een echte baan want je heb ook een CV toch???

nja, niko stuurt in een missie een neppe CV naar een advocaten bedrijf, omdat hij iemand van dat bedrijf moet vermoorden..maar of je echt je CV kan gebruiken om echte banen te doen.. lijkt me niet en is nog niks over gezegd.

Mensen het is en blijft een spel!Als je echt wilt werken doe het dan het echt.Niet in een game.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...