Scarface92 Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ik heb zon vermoeden dat Nicko Belic een wapendealer is.. Dat het misschien het einde van de amunation is kan opzich wel waar zijn. Een drugs en wapen handel zal er misschien wel van pas komen. Natuurlijk moet je wel aan de bak met de missies om het echte geld te verdienen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Hierboven@:Waarom zou Nicko Belic dan wapens moeten kopen uit Achterbakken van wapendealers om ze dan weer over te kopen? Ik denk dat Nicko Belic eerst met een super klein bedrijfje gaan beginnen (Bijv. Klein Drugshandeltje in een zeistraatje) , 'T zal wel leuk zijn dat je al gespawnt wordt met 500$,- Anders kom je nergens met dat kleine bedrijfje . Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Hierboven@:Waarom zou Nicko Belic dan wapens moeten kopen uit Achterbakken van wapendealers om ze dan weer over te kopen?Ik denk dat Nicko Belic eerst met een super klein bedrijfje gaan beginnen (Bijv. Klein Drugshandeltje in een zeistraatje) , 'T zal wel leuk zijn dat je al gespawnt wordt met 500$,- Anders kom je nergens met dat kleine bedrijfje . Ja precies, hij moet juist de wapens kopen om zijn broer te helpen die in de problemen zit door meerdere gangs in liberty city, en omdat Niko wat dingen heeft gedaan in het verleden waar hij mee gechanteerd wordt. En hij zal geen bedrijfje beginnen, want R* heeft al bevestigd dat bedrijven runnen e.d. niet in gta 4 zal zitten. Reageren
AlexdeJong123 Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Dus gewoon familie helpen en de godfather van de stad worden? Reageren
Naudin Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) Dus gewoon familie helpen en de godfather van de stad worden? Neenee dat zeker niet, rockstar heeft bevestigd dat het in gta iv niet zal gaan om een imperium opbouwen, maar in leven blijven en je hoofd boven water houden, wat dus betekent dat je niet alleen wat missietjes doet en ineens het geld binnenstroomt maar dat je er echt voor moet vechten Bewerkt: 7 november 2007 door Naudin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.