Jump to content

Radio Los Santos

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoi heeft er iemand het radio los santos bestand voor mij

Installeer het spel vanop je cd. Al twijfel ik of je het wel legaal hebt. Anders vraag je hier niet om :?

Geplaatst:
Hoi heeft er iemand het radio los santos bestand voor mij

Installeer het spel vanop je cd. Al twijfel ik of je het wel legaal hebt. Anders vraag je hier niet om :?

waarom zou hij het illegaal hebben? hij wil misschien wel de muziek van hun hebben 0_0 maar ff over die muziek, die zit geloof ik op de CD zelf en kun je er niet vanaf halen :duh:

Geplaatst:

De soundtracks staan er inderdaad niet op. Met deze tool kun je alle nummers van de radiozenders 'extracten' Oftewel: uitpakken. Het enige wat je moet doen is de extractor runnen en vervolgens een map kiezen waarnaar de nummers worden gekopieërd.

Je hebt voor deze tool het volgende nodig:

• Een originele versie van San Andreas, uiteraard.
  • 600 MB ruimte op je harde schijf, dit is de totoale hoeveelheid muziek. Dus alle radiozenders.
  • Een mediaplayer die 'OGG Vorbis music files' kan afspelen, WinAmp bijvoorbeeld.

Dit is alles is overigens niet eens illegaal.

Geplaatst:

Ik kan het niet van cd halen want ik hep het spel niet maar ik wil wel het radio los santos hebben want dan doe ik dat in GTA Vice City als radio station

Geplaatst:

Ik heb dat bestand gedownload en hem het werk laten doen, en als ik dan een liedje opstart duurt het liedje nog niet eens 30 seconden. Hoe kan dit?

Geplaatst:
Ik heb dat bestand gedownload en hem het werk laten doen, en als ik dan een liedje opstart duurt het liedje nog niet eens 30 seconden. Hoe kan dit?

Dit heb ik ook gehad. Probeer de liedjes eens met winamp te openen. Dan speel het wel het hele liedje af. ;) Tenminste dit was bij mij zo. :puh:

Geplaatst:

Ik heb het ook gevonden. Ik deed het liedje afspelen met Winamp en het duurde maar 30 seconden. Maar je moet het radiostation aanklikken, dan gaat het wel goed ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...