ganton_gangster007 Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 (bewerkt) Post hier je maps voor bijzondere delen in SA post ook je zelfgemaaakte waar je zelf aaangegevn hebt PS: ik heb gezocht zet geeen slotje :angry: Bewerkt: 9 december 2004 door ganton_gangster007 Reageren
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 EN JE VOND DIT FORUM KLOTE??? En waar slaat dit op deze topic zelfs al; heb je gezocht het slaat nergens op <_< Reageren
Spike Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 tsja,ik zeg geen slotje meer anders krijg ik weer gek***er met andere leden <_< , maar idd deze topic is weer bullschit jammer genoeg . Reageren
Disturbed Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 jah..wat heb je gezocht? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 tsja,ik zeg geen slotje meer anders krijg ik weer gek***er met andere leden <_< , maar idd deze topic is weer bullschit jammer genoeg . en ik durf er ook geen slotje meer op te zetten, het mod-team ligt al zo onder vuur de laatste dagen :-) Post hier je maps voor bijzondere delen in SApost ook je zelfgemaaakte waar je zelf aaangegevn hebt PS: ik heb gezocht zet geeen slotje Het topic bestaat nog niet, dus geen reden om op slot te doen. Alleen heb ik geen idee wat voor maps hier nu moeten komen... (voorlopig staan er alleen offtopic posts in, misschien toch een slotje? ) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 (bewerkt) en ik durf er ook geen slotje meer op te zetten, het mod-team ligt al zo onder vuur de laatste dagen :-) Leuk gezegt , Maar het is wel waar wat je zegt. maar als je nu eens alle mappen van andere Topics naar dit topic plaatst heb je alle mappen bij elkaar. Het is maar een ideetje hoor. Zoals voertuigen map , armor map enzovoort Bewerkt: 9 december 2004 door mazzeltje Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Post hier je maps voor bijzondere delen in SApost ook je zelfgemaaakte waar je zelf aaangegevn hebt PS: ik heb gezocht zet geeen slotje Het topic bestaat nog niet, dus geen reden om op slot te doen. Alleen heb ik geen idee wat voor maps hier nu moeten komen... Ik denk dat hij bedoelt dat we allemaal de mappen die hebben moeten posten hier zodat er een ophoping van plaatjes en fake kaarten komen en mensen nutteloos gaan ronddwalen op zoek naar fake troep ? Reageren
wolfjemidas Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 kijk op http://hem.bredband.net/708145/ voor alle maps zoals locaties voertuigen, oysters, horseshoes etc. Cool gemaakt. Ik verwijs naar deze link omdat copy paste toch wel teveel met de eer strijken is. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ik denk dat hij bedoelt dat we allemaal de mappen die hebben moeten posten hier zodat er een ophoping van plaatjes en fake kaarten komen en mensen nutteloos gaan ronddwalen op zoek naar fake troep ? Ja, laten we dan met een map van BigFoot beginnnen. Die is al een paar dagen niet meer gesignaleerd :-) (Laten we dan hier alleen echte maps plaatsen, Fake-stories zijn er al genoeg op het forum..) Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ik denk dat hij bedoelt dat we allemaal de mappen die hebben moeten posten hier zodat er een ophoping van plaatjes en fake kaarten komen en mensen nutteloos gaan ronddwalen op zoek naar fake troep ? Ja, laten we dan met een map van BigFoot beginnnen. Die is al een paar dagen niet meer gesignaleerd :-) (Laten we dan hier alleen echte maps plaatsen, Fake-stories zijn er al genoeg op het forum..) :lol: Graag alleen echte mappen ja!! En wel even aan de regels houden dan he! <_< NIET BREDER DAN 640 PIXELS (En als je het niet weet hoe, Dan pm je een moderator. NAar alle waarschijnlijkheid kunnen die het wel doen.) Reageren
88steven88 Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 http://hem.bredband.net/708145/ Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ja ik bedoelde ook je eigen maps niet van horseshoes enzo ene ik zocht naaar gta maps nix gevonden Reageren
De Gta Master Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ja ik bedoelde ook je eigen maps niet van horseshoes enzoene ik zocht naaar gta maps nix gevonden WAT EIGEN MAPS? Die je zelf maakt om voor niks te posten <_< Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 neej je geeft aaan bij bijv eeen stukje van de map welke bijzondere plakken er stad zijn Reageren
Don Falcone Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 wat zijn Tag Locations Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.