Jump to content

Gta Sa maps

ganton_gangster007

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben een map aan het maken waar ik dingen aanduid die ik belangerijk vind voor mezelf enzo, kan iemand me beschrijven waar je die triatlon kan doen, je kan er 1 bij de watertoren op santa maria beach in los santos doen en je kan er nog een andere doen ergens anders waar?

kan iemand ook eens aanduiden op een map waar je die basketbal challenge op R3 kan spelen?

Geplaatst:

Nou heb ik dit forum zo'n beetje doorgekeken en er staat nog geen 1 Fokking map in :puh: Sorry voor de Off-topic-heid

Geplaatst:
Nou heb ik dit forum zo'n beetje doorgekeken en er staat nog geen 1 Fokking map in :puh: Sorry voor de Off-topic-heid

ja kom op mensen waar blijfen ze nouww?? duid wel belangerijke plekken rond sa waaar je bijv. van gebouwen kan springen enzo en easter eggs zoiets

Geplaatst:
ja kom op mensen waar blijfen ze nouww?? duid wel belangerijke plekken rond sa waaar je bijv. van gebouwen kan springen enzo en easter eggs zoiets

jij als topic starter hebt ook nog niet veel maps gepost he :-)

Aangezien er alleen offtopics gepost wordt en tot nu toe nog geen enkele map: heeft het wel zin om dit topic open te laten?

Geplaatst:

Mischien hoort deze vraag niet hier maar..

ik heb op zo een map gezien dat je ergens in Downtown Los Santos dat je een parachute kan halen op zo een gebouw.

kan dan al na dat je al 12 missie heb gedaan ? ;)

(en is er een ingang tot die gebouw om op het dak te komen)

Geplaatst:
Mischien hoort deze vraag niet hier maar..

ik heb op zo een map gezien dat je ergens in Downtown Los Santos dat je een parachute kan halen op zo een gebouw.

kan dan al na dat je al 12 missie heb gedaan ? ;)

(en is er een ingang tot die gebouw om op het dak te komen)

Volgens mij is er geen ingang, en moet je via een helikopter of de jetpack op het gebouw komen.

Geplaatst:

Nee, er is wel een ingang.

Zoek even door de SA Fora, dan vind je vast het mapje met het gebouw erop.

Ik leg de locatie een beetje uit: Links naast de grote snelweg zie je op je map een groot rond gebouw. Ga daarheen, en dan zie je een gebouw met 4 grote pilaren. Daarachter staat een Geel Pijltje, en kan je zo naar binnen lopen.

Geplaatst:

in SF boven op dat "big pointy building" ligt er ook eentje, er staat wel geen gele marker, gewoon door een van de deuren doorlopen en je staat op de top.

Geplaatst: (bewerkt)

ja ik heb m al ik heb die ingang gevonden..

lepertum ik heb San Fiero nog niet :D

Maar jammer dat j m maar een keer kan gebruiken.. :angry:

Bewerkt: door ceza
Geplaatst:

jij als topic starter hebt ook nog niet veel maps gepost he :-)

Aangezien er alleen offtopics gepost wordt en tot nu toe nog geen enkele map: heeft het wel zin om dit topic open te laten?

hoe kan ik ze eigenlijk maken ik bedoel dan hoe kan ik ze markeren???

Geplaatst:

Met ieder fotobewerkingsprogramma (paint, paintshop pro, photoshop) kun je er pijltjes ed. op een map teken. Of bedoel je iets anders?

Met ieder fotobewerkingsprogramma (paint, paintshop pro, photoshop) kun je er pijltjes ed. op een map teken. Of bedoel je iets anders?

nee, dit bedoelde ik ik ga ff maken THANX :D

Bewerkt: door ganton_gangster007
Geplaatst:

eigenlijk weet ik zelf nixxx drm vroeg ik het ook aaan jullie maar ik heb wel eeentje

iedereen weet volgens mij waar de mount chilliad ligt??? daar op de top van de MC zie ik steeds vaker vliegtuigen neerstorten maar dat waren allleeen maar dodo's ofzo maar ik heb ook 2 bijzondere gezien ze hadden eeen rode teken op hun vleugel en ze vlogen erg snel ik dacht weer zijn weer zkr dodo's maar neej ik zag twee heel rare vliegtuigen die branden en op het punt waren om neeer te storten en ze vliegen naar beneden dus ging ook daar ff kijken ff foto maken maar wat eeen pech het was ze waren al weg ik weet niet zkr maar veel mensen zeggen dat WOII straaaljagers in het spel als easter eggs zitten en volgens mij waren ze ook dat ik weet niet zkr maar wat zou het dan zijn ze leken er versleten en ouderweds oudd heeeft iemand dit oook meegemaakt????

ik heb net gezien dat deze map niet klopt

sorry voor het ongemak

Bewerkt: door san_andreas_boy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...