Jump to content

I/O error 32

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb sinds pas gta sa en ik heb dus een superman mod gedownload en nu wou ik hem ik het spel plaatsen. Dus ik een IMG tool gedownload en geprobeerd om alles goed op zijn plek te krijgen, en uiteindelijk lukte et wel.. die laad plaatjes van superman deeden et maar CJ die ziet er nie uit en op internet zeiden ze dat je in Binco die african pendant (ofzo) moest kopen en dat deed ik.. en hij had die ketting om in een MEGA versie op zijn rug hangen zoals een cape... maarja en toen was ik (denk ik) Die Superman tags vergeten te replacen via IMG tool en dan gta.img en ik wou dat doen zegtie deze error '' I/O error 32 '' ?!?!! en dan staat IMG tool vast.. :duh: wie weet wat ik kan doen?? want ik zou heel erg jammer vinden als ik niet die superman mod kan instaleren. :{

Geplaatst:
Hey ik heb sinds pas gta sa en ik heb dus een superman mod gedownload en nu wou ik hem ik het spel plaatsen. Dus ik een IMG tool gedownload en geprobeerd om alles goed op zijn plek te krijgen, en uiteindelijk lukte et wel.. die laad plaatjes van superman deeden et maar CJ die ziet er nie uit en op internet zeiden ze dat je in Binco die african pendant (ofzo) moest kopen en dat deed ik.. en hij had die ketting om in een MEGA versie op zijn rug hangen zoals een cape... maarja en toen was ik (denk ik) Die Superman tags vergeten te replacen via IMG tool en dan gta.img en ik wou dat doen zegtie deze error '' I/O error 32 '' ?!?!! en dan staat IMG tool vast.. :duh: wie weet wat ik kan doen?? want ik zou heel erg jammer vinden als ik niet die superman mod kan instaleren. :{

Gebruik anders Spark.

Spark is een soort IMG-tool maar dan veel sneller en handiger.

Ik vertrouw IMG-tool niet omdat ie langzaam is en daarom lang duurt.

Kijk in mijn profiel voor de tut Spark.

Je kan met die Spark veel sneller replacen/verwijderen/toevoegen.

Geplaatst:

Er zijn 2 dingen voor dat dit kennen verorzaken:

1. Je hebt de 'Alleen-Lezen' knop niet uit staan.

2. Je heb versie 2.00 van het spel.

Mocht je versie 2.00 hebben, dan kan je hier de patch downloaden!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...