gabberke Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hallo ik wil eigenlijk best nieuwe skins maar gaat dat op san andreas mp?? en ik weet niet hoe of waar ik ze moet zetten dus het zou fijn zijn als iemand me zou helpen >>> Door Bling: Deze vraag heeft geen betrekking op een bepaalde missie uit het spel, dus bij deze verplaatst naar het SA: General fora. <<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hallo ik wil eigenlijk best nieuwe skins maar gaat dat op san andreas mp?? en ik weet niet hoe of waar ik ze moet zetten dus het zou fijn zijn als iemand me zou helpen Ik weet zo niet of die nieuwe skins ook te gebruiken zijn op SA-MP. Bij voertuigen kan dat wil, maar ik durf het niet te zeggen of dit wel of niet kan bij SA-MP. Ik ga er overigens niet van uit. Skins en toebehoren kun je gewoon downloaden op de fansites. Enkele voorbeelden hiervan zijn: GTAGarage, GTA-Downloads en GTAFileFront. Zoek op Google voor nog meer van zulke sites. Een skin bestaan uit 1 bestand, namelijk een '.TXD' bestand. Jij moet dat '.TXD' bestand vervangen met de originele. Stel je voor, je download een broek. Als je de mod opent kom je het volgende bestand tegen: 'jeansdemin.txd'. Je doet dan het volgende: Je opent met de IMG Tool de GTA3.img ('.../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Models'.) Je zoekt het bestand 'jeansdemin.txd' op. Deze moet je verwijderen, dit is dus het originele bestand. Als je hem verwijderd hebt, moet je die van de mod weer toevoegen. Dit kan via 'commands > add'. Je moet dan het bestand 'jeansdemin.txd' van de mod opzoeken. Een dubbelklik erop, en hij zal in de GTA3.img komen. Je moet dan alleen nog naar 'commands > rebuild archive' gaan, en dan is je skin geïnstalleerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.