JeGe Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2007 kopieër en kijk dit even:http://youtube.com/watch?v=f88jV-EMLYo Is dit alleen mogelijk op de psp want ik heb hem op de ps2 en lukt niet echt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2007 Dat kan alleen op de PSP versie denk ik dat is een bug. Die is er in de playstation 2 versie volgensmij uitgehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) kopieër en kijk dit even:http://youtube.com/watch?v=f88jV-EMLYoIs dit alleen mogelijk op de psp want ik heb hem op de ps2 en lukt niet echt. Aangezien ik de PS2 versie niet heb kan ik je vraag niet echt beantwoorden maar wel wat info geven wat je nu eigenlijk ziet. Je ziet namelijk niets anders dan het afgesloten gedeelte van de Porter Tunnel. Normaal kun je er niet in omdat er een muur tussen de T-Splitsing zit maar er zijn wat trucjes om er wel in te komen. Het afgesloten gedeelte moet je wel een keer betreden. In de missie Bringing The House Down van Donald Love. Hij komt bij het einde van de tunnel waarna er 'niets' meer is. In de missie laad er nog een stuk bij van de oude metro lijn. Normaal gesproken wordt dit niet geladen waardoor de tunnel opeens ophoud. Je ziet dan een deel van Staunton Island vanaf de onderkant. Omdat het vóór de PS2 versie al bekent was kan het best zo zijn dat de Glitch er in de PS2 versie dus uitgehaald is. Bijzonder is het niet echt maar wel leuk om te zien. Als het niet wil lukken kun je nog door spelen tot DL's missie, dan zie je het vanzelf. Bewerkt: 27 mei 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2007 Dat kan alleen op de PSP versie denk ik dat is een bug.Die is er in de playstation 2 versie volgensmij uitgehaald Denk je dat of weet je dat zeker? Want ik steek wel met m'n hoofd door de muur maar val er niet doorheen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.