YoungRob Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hoe kan dit? plz help want ik wordt er doodziek van.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hoe kan dit? plz help want ik wordt er doodziek van.. Misschien kan je eerst even wat meer informatie geven over je PC. Ga naar 'start > uitvoeren' en typ daar in 'dxdiag', zo krijg je een overzicht met de hardware in je PC. Vergelijk deze even met de (minimale) systeemeisen van San Andreas. Het kan zo maar zijn dat je videokaart of processor GTA toch niet helemaal aankan. In dat geval zou je je videokaart kunnen updaten of een nieuwe processor kunnen kopen. Maar goed, voordat we naar dat punt gaan moet je toch zeker weten of je PC het wel of niet aankan. Daarnaast kan het best eens zijn dat het een de mods ligt. Heeft GTA het sinds die mods altijd gedaan zoals het hoort, dan ligt het probleem waarschijnlijk ook de mods. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hoe kan dit? plz help want ik wordt er doodziek van.. Dat je spel "Hapert" kan liggen aan de videokaart van je pc, maar ook aan de mods die je hebt geinstalleerd. Probeer dus eerst eens je mods te "Back-Up'en" en vervolgens San Andreas opnieuw te installeren, en hem zonder mods te spelen. Mocht dit geen effect hebben, dan kun je je Videokaart eens vergelijken met de systeemeisen van San Andreas zelf. Succes ermee, Pennywise Reageren
YoungRob Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 tnx, ik denk dat het aan de mods licht. toen ik ze er nog niet in had speelde hij lekker.. zelfs op 800x600 Reageren
The GamerII Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Welke resolutie speel je nu? Ik speelde het alseerst op 1280x1204, maar ik kwam erachter dat op 1152x864 het veel sneller en beter deed. Bewerkt: 28 mei 2007 door The GamerII Reageren
YoungRob Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Welke resolutie speel je nu?Ik speelde het alseerst op 1280x1204, maar ik kwam erachter dat op 1152x864 het veel sneller en beter deed. op de laagste ^^ Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik nog erger^^ Ik speel het op 640x480 Met me rotte proccesor en een bagger videokaart van Intel Chipsets van 128 MB gedeeld!! Gisteren heb ik me SO-DIMM RAMgeheugen even keihard ge-upgraded van 1024 naar 2048 MB! Geen verschil Maar als ik een paar grote mods installeer, hapert ie als een gestoorde gek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.