ThunderDuck Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Ik heb net de missie "Farewell to arms" gedaan, en bij die missie moet je met een machinegeweer in een heli Auto's van Sharks kapotschieten. Ik wil graag weten welk machinegeweer dat is. Het is volgens mij géén minigun. Je krijgt het wapen ook bij de Rampage in de Mall. Welk wapen is dat en heeft het een vindplaats? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Ik heb net de missie "Farewell to arms" gedaan, en bij die missie moet je met een machinegeweer in een heli Auto's van Sharks kapotschieten. Ik wil graag weten welk machinegeweer dat is. Het is volgens mij géén minigun. Je krijgt het wapen ook bij de Rampage in de Mall. Welk wapen is dat en heeft het een vindplaats? Ik heb die missie ook gedaan, en volgens mij is dat een M60? Die ook in Vice City te vinden was, maar dit weet ik niet echt zeker... Een vindplaats is er daarom ook niet voor. Reageren
Pietje II Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Om precies te zijn is het machinegeweer een M249, en er is zeker wel een vindplaats voor... namelijk bij InterGlobal Film Studios op Prawn Island. Kijk =>hier<= maar eens. Daarnaast zal er een M249 bij elk safehouse spawnen wanneer je 99 red balloons verzameld hebt. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Het was inderdaad een M249, maar ik dacht daar net aan. Toch bedankt voor jullie (snelle) hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.