Jump to content

o.a GTA SA wil niet opstarten!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey Jongens,

Dit is nogal een raar probleem maar ik hoop toch dat jullie me kunnen helpen.

Een tijdje geleden liet ik mn box van de PC vervangen door een andere omdat de cd-dvd speler kapot was, sindsdien start GTA SA,GTA VC en GunZ (online internet game) af en toe niet meer op. De scherm van GTA SA komt niet verder dan het nVidia logo. En GTA VC wil niet eens een enkele scherm laten zien, GunZ start wel op maar als ik het game start dan draait de camera constant rondjes in de lucht, supersnel. Ik had de muis er uit getrokken maar toch bleef ie doorgaan. Het rare is dat als 1 game het niet doet dan doen ze het alle drie het niet, voor soms 1 en soms 3 dagen lang! Dit probleem had ik niet toen ik mn vorige box had maar ik weiger om het weer terug te veranderen aangezien het probleem van de cd-dvd speler...Ook opnieuw opstarten of stekker in en uit trekken lukt niet, ik hoop dat dit voldoende info geeft en jullie me daarom kunnen helpen.

Alvast bedankt iedereen,

Kinzorro

Geplaatst:

Hmmm, ik bergijp het probleem niet volledig, want voor mij is een box het apparaat waar geluid uit komt, maar je zult wel wat anders bedoelen. Is alleen de DVD-rom speler vervangen of de hele kast inclusief moederbord en videokaart, etc.

Ik zal je een standaard advies geven en dat is het updaten van de drivers voor de videokaart en DirectX.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...