Jump to content

Box-Art Cover -nog niet- uitgegeven


Certified Gangsta

Recommended Posts

Ik weet wel zeker dat het weer die vakjes wordt met elk een plaatje met b.v. links boven een helicopter.

Dit was bij meerdere GTA's dat ze nog niet wisten wat de achterkant zou worden en namen ze maar zwart met naam spel er op, uiteindelijk zijn ze allemaal vakjes met ieder een eigen plaatje geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    6

  • Lantyz

    3

  • Certified Gangsta

    3

  • IV trailer

    2

als je dit zwart-witte ding tussen de andere games ziet staan worden je ogen met die aprupte kleuren er wel naartoe getrokken. en denk aan de spreuk things wil be diferent dus ook geen traditionele verpakking meer denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is dit tijdelijk. Je moet niet vergeten dat ze ook nog over de cover moeten gaan brainstormen en dat gaan ze niet al maanden van te voren bekend maken.

ja precies. dat hebben ze met de voorgaande gta's ook gedaan. Bij san andreas had je ook eerst een zwarte achtergrond met het logo van gta sa. Later is dit ook gewoon veranderd toen het dichter bij de release datum kwam. Waarschijnlijk heeft rockstar dus zelf niet eens de cover die je in oktober in de winkels zal zien verschijnen.

ze moeten toch wat gebruiken op het moment als plaatje voor de pre-orders.

Link to comment
Delen op andere websites

Nep, dat kan zelf ongeveer ook wel maken. :bier:

nee het is niet nep, rockstar zet het zelf op zn warehouse site voor pre-orders enzo, de uiteindelijke versie is er nog niet.

Als dit het blijft ga ik 'm niet kopen. Veel te lelijke box-art.

Dat is echt het laatste waar ik bij een spel naar kijk als ik er nadenk om er een te kopen.. Een heel nieuw gta deel missen. omdat de box-art er niet leuk genoeg uit ziet.. :puh: gelukkig dan maar voor jou dat dit niet de uiteindelijke versie is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als dit het blijft ga ik 'm niet kopen. Veel te lelijke box-art.

Ik denk dat veel mensen het met me zullen eens zijn dat je normaal een spel niet koopt voor de boxart maar wel voor de gameplay, toch?

Ok het is mischien niet de mooiste boxart van R*, maar mischien is het de beste spel ooit :*D . Dit compenseert voor mij toch!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel stijlvol. Is logisch dat ze voor een andere boxart kiezen omdat ze een hele nieuwe reeks spellen beginnen. Ja ik vind t' wel wat hebben lekker strak.

waarom neemt iedereen hier in godsnaam aan dat dit hem al is. Dit is maar een tijdelijke voor 500000000e keer! bij andere gta's ging het net zo. De uiteindelijke box-art word pas dichterbij de release vrijgegeven, deze gebruiken ze tot die tijd voor pre-orders e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel stijlvol. Is logisch dat ze voor een andere boxart kiezen omdat ze een hele nieuwe reeks spellen beginnen. Ja ik vind t' wel wat hebben lekker strak.

waarom neemt iedereen hier in godsnaam aan dat dit hem al is. Dit is maar een tijdelijke voor 500000000e keer! bij andere gta's ging het net zo. De uiteindelijke box-art word pas dichterbij de release vrijgegeven, deze gebruiken ze tot die tijd voor pre-orders e.d.

Als het al zovaak gezegt is, waarom herhaal je het dan nog eens?

Mij boeit het niet wat voor hoesje is als het er maar gewoon uit ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan mij sowieso niet echt veel boeien hoe het eruit ziet, ik bedoel, alsof er iemand is die heel de dag naar zo'n hoesje gaat zitten kijken :bonk:

Digitale artwork vin ik dan toch stukken beter

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel stijlvol. Is logisch dat ze voor een andere boxart kiezen omdat ze een hele nieuwe reeks spellen beginnen. Ja ik vind t' wel wat hebben lekker strak.

waarom neemt iedereen hier in godsnaam aan dat dit hem al is. Dit is maar een tijdelijke voor 500000000e keer! bij andere gta's ging het net zo. De uiteindelijke box-art word pas dichterbij de release vrijgegeven, deze gebruiken ze tot die tijd voor pre-orders e.d.

Als het al zovaak gezegt is, waarom herhaal je het dan nog eens?

Mij boeit het niet wat voor hoesje is als het er maar gewoon uit ziet.

omdat mensen hier niet lezen en gewoon maar wat zeggen..is voor andere mensen die wel lezen nogal verwarrend..eerst lezen dat het tijdelijk is en dan een andere weer die denkt dat dit de uiteindelijke versie al is.

Dáárom dus :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...