Jump to content

Box-Art Cover -nog niet- uitgegeven


Certified Gangsta

Recommended Posts

Als dit het blijft ga ik 'm niet kopen. Veel te lelijke box-art.

wtf dat zeg je terwijl je al meer dan 500 berichten op het gtafrorum hebt gepost. als je maar een beetje van gta houd dan let je toch niet op de verpakking. en als je er dan toch problemen ermee hebt dan verstop je toch de disc in de console en verstop je de doos ergens anders. of wil je zeggen dat je het spel alleen voor de doos koopt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    6

  • Lantyz

    3

  • Certified Gangsta

    3

  • IV trailer

    2

Bij san andreas had je ook eerst een zwarte achtergrond met het logo van gta sa.

Het was even zoeken, maar ik neem aan dat je deze cover bedoelt:

gtasaboxart.jpg

De zwarte covers (en de witte in het geval van GTA Vice City Stories) zijn gewoon placeholders tot het moment dat de echte cover bekend gemaakt wordt. Dit is niet de eerste maal dat Rockstar dat doet, en de zwarte GTA IV cover staat ook al een behoorlijke tijd op Rockstarwarehouse.com (nota bene nog met het oude logo). Om verdere verwarring te voorkomen, heb ik de topictitel maar even aangepast.

Link to comment
Delen op andere websites

De zwarte covers (en de witte in het geval van GTA Vice City Stories) zijn gewoon placeholders tot het moment dat de echte cover bekend gemaakt wordt. Dit is niet de eerste maal dat Rockstar dat doet, en de zwarte GTA IV cover staat ook al een behoorlijke tijd op Rockstarwarehouse.com (nota bene nog met het oude logo). Om verdere verwarring te voorkomen, heb ik de topictitel maar even aangepast.

Oude logo? Wie zegt dat dit logo niet meer gebruikt gaat worden? Dat zwarte logo met IV kan toch ook gewoon één van de vele logo's zijn? Denk je echt dat ze het spel gaan verkopen met alleen 'IV' erop?

Kijk, dat deze boxart niet de uiteindelijke versie is begreep ik ook al, maar wou even kijken wat jullie ervan dachten. Maar ik denk toch zeker dat ze het logo op het hoesje toch echt ook de woorden 'Grand Theft Auto' zal bevatten, al is het maar voor de duidelijkheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Oud:

post-536-1180473122.jpg

Nieuw:

250px-Logo_GTA_IV.jpg

Het lijkt me niet logisch om een nieuw logo te ontwikkelen om vervolgens het oude te gebruiken.

Sorry hoor maar dat "nieuwe" logo heb ik zó nog nergens gezien, behalve nu hier.

Een fan heeft die zwarte 'IV' onder het originele GTA logo geplakt, lijkt mij, want ik heb dit nog nergens gezien.

Kan het ook fout hebben natuurlijk. Maar waar heb je dit logo vandaan dan?

We kunnen nu wel blijven discussiëren over het "oude" logo, maar daar schieten we nog niets mee op.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor maar dat "nieuwe" logo heb ik zó nog nergens gezien

Geeft niet, daar heb je ons voor. ;) Het logo komt hier vandaan. Een nieuw logo zegt misschien niet alles over plannnen met het oudere logo, maar feit blijft dat het eerste logo sindsdien nooit meer gebruikt is, wat het onwaarschijnlijk maakt dat het voor de box art gebruikt zal worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
IK vond de artwork box van GTA III ook tot nu toe de mooiste...deze TYDELIJKE vind ik saai

bump je om dat te zeggen dit oude topic?

natuurlijk is de tijdelijke saai, alle tijdelijke waren saai (vanaf 3) en de meeste tijdelijke zagen er precies als deze uit maar dan natuurlijk zonder IV. het is beter dan een plaatje dat zegt: No boxshot available.

Link to comment
Delen op andere websites

zoals lantyz al zij San Andreas had eerst ook een zwarte cover en ik zag vice city stories met een witte cover in warehouse staat voor dat hij was uit gegeven dus ik weet zeker dat ze dit ook veranderen want als je een leuk spel will uitgeven moet je ook voor mensen die gta nog nooit gezien hebben een leuke cover hebben dat ze aanspreekt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...