Jump to content

Domo Arigato Domestoboto

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Jazeker. In de benedenverdieping heb je een hal, waarnaast de huiskamer te vinden is waar Armando Mendez in zal zitten. Achterin de hal bevindt zich de keuken en de bijkeuken. Aan de oostzijde in de bijkeuken zit een deur die leidt naar de kelder, dus rijd daar met de Domestobot naar binnen en je zal in de kelder belanden. Achterin de kelder staat de kluis. Voor de zekerheid heb ik een plattegrond van de benedenverdieping van de villa van de Mendez'es getekend. Bij de rode stip is de trap naar de kelder; eenmaal in de kelder wijst de kluis zich vanzelf wel uit.

naamlooshk7.png

De bovenkant van het plattegrondje wijst naar het noorden.

Ik wens je veel succes toe, en mocht er nog wat zijn, dan kun je het uiteraard altijd melden. :Y

[sB (vriend) Edit: Wow mooi plaatje Piet, mijn complimenten, klasse. :tu: ]

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Om het prachtige verhaal en bijzonder mooie plaatje van Pietje II even te versterken heb ik ook nog even wat te zeggen.

vindt je een compleet filmpje van de missie Domo Arigato Domestoboto. Zo kan je aan de hand van het filmpje en het kaartje je weg vinden naar de kluis toe.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze! :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...