Lord of War Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Na een lange tijd niet actief meer zijn heb ik terug een sig gemaakt. Wat vinden jullie ervan? Reageren
Nielok Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 We hebben al mooiere dingen van jou gezien Ik vind hem er onafgewerkt uitzien. Dat roze aan de rechterkant vind ik er ook niet bijhoren. Even oefenen en je bent weer zoals de ouwe! 7.5/10 Reageren
profile Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 We hebben al mooiere dingen van jou gezien Ik vind hem er onafgewerkt uitzien. Dat roze aan de rechterkant vind ik er ook niet bijhoren. Even oefenen en je bent weer zoals de ouwe! 7.5/10 Inderdaad. Maar toch vind ik hem aardig gelukt . Dat effect spreekt me wel aan. De kleuren passen ook wel goed samen. Daarom geefik je voor dit kunstwerk een 8 Reageren
Rivel Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ik vind hem een beetje simpel, is het gewoon een stock? En dat roze vind ik niet zo geod passen. Voor de rst wel nice! 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.