JeGe Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Als je tijdens het introfilmpje dat je van liberty city afkomt en uit de auto word gegooit doo C.R.A.S.H een jetpackcheat invoert zul je wasted zijn en alles is open!!!!! Jizzy's pleasure domes Ds alles! Maar wie heeft een kaart met alle gebouwen waar je in een missie komt? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Als je tijdens het introfilmpje dat je van liberty city afkomt en uit de auto word gegooit doo C.R.A.S.H een jetpackcheat invoert zul je wasted zijn en alles is open!!!!!Jizzy's pleasure domes Ds alles! Maar wie heeft een kaart met alle gebouwen waar je in een missie komt? Um...werkt dat echt??? Dat moet ik zien... Reageren
JeGe Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Als je tijdens het introfilmpje dat je van liberty city afkomt en uit de auto word gegooit doo C.R.A.S.H een jetpackcheat invoert zul je wasted zijn en alles is open!!!!!Jizzy's pleasure domes Ds alles! Maar wie heeft een kaart met alle gebouwen waar je in een missie komt? Um...werkt dat echt??? Dat moet ik zien... Jaah dat werk echt!!! Jizzy's pleasure domes, crack palace en al dat soor dingen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) Als je tijdens het introfilmpje dat je van liberty city afkomt en uit de auto word gegooit doo C.R.A.S.H een jetpackcheat invoert zul je wasted zijn en alles is open!!!!!Jizzy's pleasure domes Ds alles! Maar wie heeft een kaart met alle gebouwen waar je in een missie komt? Het was al bekend dat je op deze manier in heel San Andreas kon komen zonder wanted-level. Dat je echter ook in alle gebouwen kon komen wist ik nog niet. Daarnaast denk ik dat dit eerder thuishoort in het topic over glitches en bugs. Maar om even terug te komen op jou vraag, wiki geeft het antwoord: >klik<.Edit @hieronder: Als dit niet is wat je zoekt denk ik dat wiki die kaart niet heeft. Echter zoveel gebouwen zijn dat niet, daarnaast weet je vaak wel waar die gebouwen staan omdat je de missie al gedaan hebt . De enige gebouwen die niet bestaan op de kaart zijn de gebouwen in Liberty City, hiervan zijn alleen interieuren. Bewerkt: 27 mei 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
JeGe Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) Als je tijdens het introfilmpje dat je van liberty city afkomt en uit de auto word gegooit doo C.R.A.S.H een jetpackcheat invoert zul je wasted zijn en alles is open!!!!!Jizzy's pleasure domes Ds alles! Maar wie heeft een kaart met alle gebouwen waar je in een missie komt? Het was al bekend dat je op deze manier in heel San Andreas kon komen zonder wanted-level. Dat je echter ook in alle gebouwen kon komen wist ik nog niet. Daarnaast denk ik dat dit eerder thuishoort in het topic over glitches en bugs. Maar om even terug te komen op jou vraag, wiki geeft het antwoord: >klik<. zonder wanted level? cool Maar deze kaart geeft alle missies en locaties aan maar ik bedoelde eerlijk gezegd een kaart met gebouwen waar je tijdens een missie in moet. Bewerkt: 27 mei 2007 door terrorkruimel Reageren
michelIII Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) ik ga dit ook eens proberen lijkt me cool EDIT: ik heb het geprobeerd en het is gelukt!! kan iemant mij een lijst geven van de gebouwen waar je nu wel in kan??? Bewerkt: 28 mei 2007 door michelIII Reageren
JeGe Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 ik ga dit ook eens proberen lijkt me coolEDIT: ik heb het geprobeerd en het is gelukt!! kan iemant mij een lijst geven van de gebouwen waar je nu wel in kan??? Uuh dat is precies dezelfde vraag die ik stelde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.