Ewoud Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Iemand anders het al geprobeerd. Wil nie afzijke hoor maar lijkt net of de mannetjes zijn uitgeknipt met fotoshop of zow
Puke Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 (bewerkt) Iemand anders het al geprobeerd.Wil nie afzijke hoor maar lijkt net of de mannetjes zijn uitgeknipt met fotoshop of zow Ik trek ook absoluut geen conclusies, maar vind t wel vaag dat tuned-perenial de ene keer met zn usb apparaat fotos maakt, en de andere keer met zn digitale HP/Olympus camera EDIT: ow, en de plaatjes zijn iig niet met PhotoShop bewerkt Bewerkt: 10 december 2004 door Puke
Trax Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 EDIT: ow, en de plaatjes zijn iig niet met PhotoShop bewerkt En waarop baseer je dat?
Puke Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 EDIT: ow, en de plaatjes zijn iig niet met PhotoShop bewerkt En waarop baseer je dat? photosjop laat een tagje achter in het plaatje, en die zit er niet in
Trax Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Wat bedoel je? Bij mijn sig zit er ook ook geen "tagje" in :rolleyes:
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Wat bedoel je?Bij mijn sig zit er ook ook geen "tagje" in :rolleyes: Weet je dat zeker? Je gebruikt Adobe Photoshop 7...
Puke Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 (bewerkt) Wat bedoel je?Bij mijn sig zit er ook ook geen "tagje" in :rolleyes: EDIT: ja, zie ook boven in de EXIF info , waar Broken Table het eerder al over had. Daar staat het in. jouw plaatje is BV gemaakt op 24-11-2004 om 18:29:53 kun je met elke hex editor zien Bewerkt: 10 december 2004 door Puke
Trax Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Damn, wat tegenwoordig al niet mogelijk is :huh:
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ik trek ook absoluut geen conclusies, maar vind t wel vaag dat tuned-perenial de ene keer met zn usb apparaat fotos maakt, en de andere keer met zn digitale HP/Olympus camera Helaas, dat was 1 van de vragen die ik express nog niet gesteld had :-)
Puke Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ik trek ook absoluut geen conclusies, maar vind t wel vaag dat tuned-perenial de ene keer met zn usb apparaat fotos maakt, en de andere keer met zn digitale HP/Olympus camera Helaas, dat was 1 van de vragen die ik express nog niet gesteld had :-) Ow, sorry
Tuned-perenial Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Iemand anders het al geprobeerd.Wil nie afzijke hoor maar lijkt net of de mannetjes zijn uitgeknipt met fotoshop of zow Ik trek ook absoluut geen conclusies, maar vind t wel vaag dat tuned-perenial de ene keer met zn usb apparaat fotos maakt, en de andere keer met zn digitale HP/Olympus camera EDIT: ow, en de plaatjes zijn iig niet met PhotoShop bewerkt leuk dat je die opmerking geeft. in mijn enthousiastme heb ik gewoon een foto genomen,... dit kan je ook na checken want deze thread is later gemaakt als die van "ANDROMADA" en zei hier dat ik hem nog moest pakken en aansluiten.
lepertum Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 ff een photshop vraagje: 1) als je iets selecteert met de magneetpen, hoe kan je dit dan knippen/kopieren? 2) hoe kan je als je 2 documenten open hebt van het ene doc iets in het andere plakken? 3) Hoe doe je dat met die EXIF info?
Robienske Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 ff een photshop vraagje:1) als je iets selecteert met de magneetpen, hoe kan je dit dan knippen/kopieren? 2) hoe kan je als je 2 documenten open hebt van het ene doc iets in het andere plakken? Als je je selectie gemaakt hebt, dan druk je ctrl+c dan ga je naar je document en waar je plaatje moet komen en doe je ctrl+v
Recommended Posts