Jump to content

Eternal darkness


Tuned-perenial

Recommended Posts

Iemand anders het al geprobeerd.

Wil nie afzijke hoor maar lijkt net of de mannetjes zijn uitgeknipt met fotoshop of zow

Ik trek ook absoluut geen conclusies, maar vind t wel vaag dat tuned-perenial de ene keer met zn usb apparaat fotos maakt, en de andere keer met zn digitale HP/Olympus camera

EDIT: ow, en de plaatjes zijn iig niet met PhotoShop bewerkt

Bewerkt: door Puke
Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je?

Bij mijn sig zit er ook ook geen "tagje" in  :rolleyes:

EDIT: ja, zie ook boven :D

in de EXIF info , waar Broken Table het eerder al over had. Daar staat het in.

jouw plaatje is BV gemaakt op 24-11-2004 om 18:29:53

kun je met elke hex editor zien

Bewerkt: door Puke
Link to comment
Delen op andere websites

Ik trek ook absoluut geen conclusies, maar vind t wel vaag dat tuned-perenial de ene keer met zn usb apparaat fotos maakt, en de andere keer met zn digitale HP/Olympus camera

Helaas, dat was 1 van de vragen die ik express nog niet gesteld had :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik trek ook absoluut geen conclusies, maar vind t wel vaag dat tuned-perenial de ene keer met zn usb apparaat fotos maakt, en de andere keer met zn digitale HP/Olympus camera

Helaas, dat was 1 van de vragen die ik express nog niet gesteld had :-)

Ow, sorry :(

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand anders het al geprobeerd.

Wil nie afzijke hoor maar lijkt net of de mannetjes zijn uitgeknipt met fotoshop of zow

Ik trek ook absoluut geen conclusies, maar vind t wel vaag dat tuned-perenial de ene keer met zn usb apparaat fotos maakt, en de andere keer met zn digitale HP/Olympus camera

EDIT: ow, en de plaatjes zijn iig niet met PhotoShop bewerkt

leuk dat je die opmerking geeft.

in mijn enthousiastme heb ik gewoon een foto genomen,... dit kan je ook na checken want deze thread is later gemaakt als die van "ANDROMADA" en zei hier dat ik hem nog moest pakken en aansluiten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ff een photshop vraagje:

1) als je iets selecteert met de magneetpen, hoe kan je dit dan knippen/kopieren?

2) hoe kan je als je 2 documenten open hebt van het ene doc iets in het andere plakken?

3) Hoe doe je dat met die EXIF info?

Link to comment
Delen op andere websites

ff een photshop vraagje:

1) als je iets selecteert met de magneetpen, hoe kan je dit dan knippen/kopieren?

2) hoe kan je als je 2 documenten open hebt van het ene doc iets in het andere plakken?

Als je je selectie gemaakt hebt, dan druk je ctrl+c dan ga je naar je document en waar je plaatje moet komen en doe je ctrl+v

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...