Damos Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 ik wil een xbox 360 kopen maar iemand zei dat er dan krassen op de cd's kwamen is dit waar? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 ik wil een xbox 360 kopen maar iemand zei dat er dan krassen op de cd's kwamen is dit waar? Nee, bij 360's geproduceerd rondom november 2006 heb je een zeer kleine kans dat je krassen krijgt, dit probleem is bij de huidige 360's al opgelost. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Mijn Xbox 360 maakt geen krassen op me spellen. Ik had hem zo eind maart gekocht. Ik blijf het niet snappen hoe dat zo erg kan verschillen met waneer je hem hebt gekocht maarja. Reageren
Rullez Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Mijn Xbox 360 maakt geen krassen op me spellen. Ik had hem zo eind maart gekocht. Ik blijf het niet snappen hoe dat zo erg kan verschillen met waneer je hem hebt gekocht maarja. Dit maakt wle een verschil uit, ik heb gehoord dat je 2 verschillende lenzen heb. Op de ene zat wel een kussentje. EN op de ene niet. Dus die ene met kussentjes was goed. EN die zonder maakten perfecten rond krassen. Dit is met de nieuwe gelijk verholpen, Want ze gebruiken andere lasers. Reageren
The GamerII Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Wel pech voor degene die hun Xbox te vroeg hebben gekocht. Eigenlijk vind ik dat schandalig. Je koopt hem eerder dus je hebt gewoon pech. Dat kan toch gewoon niet? Reageren
Rullez Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Wel pech voor degene die hun Xbox te vroeg hebben gekocht. Eigenlijk vind ik dat schandalig. Je koopt hem eerder dus je hebt gewoon pech. Dat kan toch gewoon niet? Dit zijn de welbekende Productie fouten. Dit had de PS2 ook. De laser verbrande een plastic blaatje. Deze spolt hij om in as. En dat belokeerder de lens. DUs deed het niet meer. Reageren
.Djanick Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Wel pech voor degene die hun Xbox te vroeg hebben gekocht. Eigenlijk vind ik dat schandalig. Je koopt hem eerder dus je hebt gewoon pech. Dat kan toch gewoon niet?als je een kras op je spel had kon je teruggaan naar de winkel om een nieuwe te halen. en als dat niet zo is kan je microsoft aanklagen want ze hebben gezegd dat het wel mocht ^^ Reageren
Rullez Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Wel pech voor degene die hun Xbox te vroeg hebben gekocht. Eigenlijk vind ik dat schandalig. Je koopt hem eerder dus je hebt gewoon pech. Dat kan toch gewoon niet?als je een kras op je spel had kon je teruggaan naar de winkel om een nieuwe te halen. en als dat niet zo is kan je microsoft aanklagen want ze hebben gezegd dat het wel mocht ^^ Maar toch zit je niet lekker in je vel. Want dit blijft zich bij elke CD herhalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.