jaah90 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Ik vroeg me af of R* ooit nog eens alle easter eggs van GTA: SAN ANDREAs zal prijsgeven? Ik weet het niet of het al is gebeurd voor gta3 enz, bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Ik vroeg me af of R* ooit nog eens alle easter eggs van GTA: SAN ANDREAs zal prijsgeven?Ik weet het niet of het al is gebeurd voor gta3 enz, bedankt De kans daarop acht ik zeer klein. Voor zover ik weet zijn dergelijke lijsten er niet voor GTA III, Vice City en San Andreas. En ze zullen waarschijnlijk ook niet komen. Onthoud dat een Easter Egg een verborgen boodschap/grap is, die opgezocht moet worden. Dit is puur vermaak voor ons GTA spelers. Zo lang de Easter Eggs niet bekend zijn, zal er ook gewoon nog steeds naar gezocht worden, vaak omdat men dat leuk vindt. Ik denk dus niet dat Rockstar de pret zal bederven door alles openbaar te maken. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 rockstar wil gewoon dat je zelf gaat zoeken het zal nooit prijsgegeven worden net als gtaIII en vice city worden ze dus niet prijsgegeven >>> Door Bling: Dat zei -Matthijs- dus ook al. Ik denk daarom dat je met deze post vrijwel niets toevoegt aan het bovenstaande antwoord. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.