Tuned-perenial Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Hey iedereen, ik heb uitgevonden hoe je een liedje op de radio kan overlsaan HOE? verander van een station, verander dan terug naar het station dat de song speelt die je wilt overslaan. Zodra de tekst bovenin je beeldscherm komt, en geel word Moet je voor het afspelen van het station gauw naar een ander station zappe. Verander dan gauw weer trug en het liedje is overgeslagen. wel handig als er een kl*te nmmr op de radio is :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 zal ff proberen maar valt me wel op dat je veel gevonden heb Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tuned-perenial Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 zal ff proberen maar valt me wel op dat je veel gevonden heb ik ben easter egg onderzoeker, en nu ik wat aktiever op het forum word kan ik dit met jullie delen,... ik heb nog veeeel meer gevonden hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 zal ff proberen maar valt me wel op dat je veel gevonden heb ik ben easter egg onderzoeker, en nu ik wat aktiever op het forum word kan ik dit met jullie delen,... ik heb nog veeeel meer gevonden hoor In het spel of op andere forums / sites? (deze tekst heb ik weken geleden (alleen in het engels) als eens gelezen namelijk...) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tuned-perenial Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 zal ff proberen maar valt me wel op dat je veel gevonden heb ik ben easter egg onderzoeker, en nu ik wat aktiever op het forum word kan ik dit met jullie delen,... ik heb nog veeeel meer gevonden hoor In het spel of op andere forums / sites? (deze tekst heb ik weken geleden (alleen in het engels) als eens gelezen namelijk...) echt zelf gevonden,... pff ik wist wel dat jullie me nooit zouden geloven <_< :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 op .... zag ik ook veel dingen die hier 2/3 dagen later kwamen dus de kans is groot dat jij het daar weg hebt Of telaat gevonden :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tuned-perenial Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 op .... zag ik ook veel dingen die hier 2/3 dagen later kwamen dus de kans is groot dat jij het daar weg hebt Of telaat gevonden :lol: NIET WAAR IK DOE ZOIETS NIET :angry: IK ZOEK HIER EASTERN EGGS, EN WIL ZE GRAAG VERTELLEN, WANT ANDERS HEB JE ER NIET VEEL AAN EN NIEMAND GELOOFD ME :angry: dit slaat gewoon nergens op, ik kom hier gewoon niet bij hoor,... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 echt zelf gevonden,... pff ik wist wel dat jullie me nooit zouden geloven we willen je wel geloven...maar we zijn al een paar keer bedrogen...door mensen die eggs verzonnen hebben of gewoon eggs van andere site's hebben geplukt. hopelijk begrijp je dit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tuned-perenial Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 echt zelf gevonden,... pff ik wist wel dat jullie me nooit zouden geloven we willen je wel geloven...maar we zijn al een paar keer bedrogen...door mensen die eggs verzonnen hebben of gewoon eggs van andere site's hebben geplukt. hopelijk begrijp je dit ik begrijp het wel, maar ik lever overal bewijs van,.. ik beneen tijdje niet aktief geweest op ut forum en kom nu met mijn ontdekkingen en bewijzen,.. ze moeten maar ff onthouden dat ik geen eastern eggs ga verzinne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Oke oke oke rustig het is al goed! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Funktipus Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 ... en toch kon je dit al vrij snel lezen op de SA sectie van Gamespot <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 blijf kalm en zeg maar em die andere dingen als je het ons rustig wilt verteleen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 blijf kalm en zeg maar em die andere dingen als je het ons rustig wilt verteleen. Tuned-perenial aka Vayne heeft al toegeven dat het allemaal toch gekopieerd is en niet zelf gevonden. Dit topic kan op slot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) Dit topic kan op slot. w8 w8 ik wil nog wat zeggen maar iniedergeval bedankt voor het posten wond dit wist ik dus niet . nou mag die op slot :rolleyes: . EDIT bij BrokenTable: sleutel alsnog gevonden, op slot :-) Bewerkt: 17 december 2004 door BrokenTable Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts