Big Playahh Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 srry dat ik bump ofzoiets maar bartsmit heeft hem nu ook Dan gaa ik hem in het weekend wel halen bij de Bart Smit! Bedankt voor de tip Big Playahh graag gedaan kost50 ps eerste post met mn psp! Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik vind die Go Gam wel grappig en goed. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 bij mij op de pc pakt hij de foto's en filmpjes niet hebben jullie dat ook (de niet bewerkte) weten jullie hoe ik dit probleem kan verhelpen. alvast bedankt Reageren
thug Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 mijn neef heeft hem gisteren gekocht en ik stond versteld hoe goed hij wel is zeker de moeite waard ik koop hem binnenkort ook Reageren
Tunix Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Ik heb hem gekocht en hij is het zeker waard om te kopen. Zéker met Go!Edit erbij! Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Nou al die verhalen die ik hoor er over: dat ie wel goed is maar in alle bladen staar dat dat ding zo gaar als de nete is. Reageren
Black Force Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 ik heb hem ook gekocht en het is een prima cameratje, alleen in een donker kun je er niks mee en verwacht er natuurlijk niet zoveel van als een superdeluxe camera, maar ja, deze kost ook 50 euro Greetz, Black Force Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) kost hij 50,- ??????????? <<sorry voot spam maar wil het zeker weten EDIT: eroverheen gelezen Bewerkt: 21 november 2007 door fiegel5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.