Jump to content

Trappen oplopen in GTAIV!


-ScOrp1

Recommended Posts

Hee! Ik zat een paar screenshots te bekijken en ik zat te denken of je Trappen op kan lopen. in GTA SA kon je gebouwen beklimmen maar niet trappen lopen zoals hier?

Je ziet een rode auto en daarboven zie je trappen. Zou je er denk je op kunnen lopen? misschien is het een secret plek ofzo. hier is de link :

http://www.insidegamer.nl/playstation3/gra...s/102103#anchor

Wat denken jullie ervan.

Ik zou zeggen "ja" het zou mogelijk kunnen worden dat je in GTA IV trappen zou kunnen lopen.

Ik hoor het wel

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zal het wel kunnen, maar er word de laaste tijd heel veel gezegt over GTA IV, en daar zat ook dat trapklimmen/oplopen bij. Hoop dat het gaat want natuurlijk.. things will be different :$

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is nu al meerdere keren bevestigd in bladen. Bijna elk blad zegt geloof ik wel over de demo dat ze niko in een paal zien klimmen en zo een beter zicht hebben in de verte. Als je op de screens kijkt zie je ook bij elektriciteitspalen van die trapjes. En al die brandtrappen enzo zijn er niet voor niets gemaakt natuurlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is nu al meerdere keren bevestigd in bladen. Bijna elk blad zegt geloof ik wel over de demo dat ze niko in een paal zien klimmen en zo een beter zicht hebben in de verte. Als je op de screens kijkt zie je ook bij elektriciteitspalen van die trapjes. En al die brandtrappen enzo zijn er niet voor niets gemaakt natuurlijk :puh:

nou. dat weet ik nog niet. die brandtrappen had je al in GTAIII dus toen maakte ze het voor de sier of ze hadden te veel ruimte over. Dus het wil niet zeggen dat ze het niets voor niks hebben gemaakt.

Dus misschien hebben ze het deze keer wel speciaal gemaakt voor niko omdaar op te/lopen.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is nu al meerdere keren bevestigd in bladen. Bijna elk blad zegt geloof ik wel over de demo dat ze niko in een paal zien klimmen en zo een beter zicht hebben in de verte. Als je op de screens kijkt zie je ook bij elektriciteitspalen van die trapjes. En al die brandtrappen enzo zijn er niet voor niets gemaakt natuurlijk :puh:

nou. dat weet ik nog niet. die brandtrappen had je al in GTAIII dus toen maakte ze het voor de sier of ze hadden te veel ruimte over. Dus het wil niet zeggen dat ze het niets voor niks hebben gemaakt.

Dus misschien hebben ze het deze keer wel speciaal gemaakt voor niko omdaar op te/lopen.

-ScOrp1 :sigaar:

ze zijn nu duidelijk meer aanwezig dan in voorgaande gta's. En in bladen is er ook al gezegd dat hij er gebruik van kan maken en dat ook een deel van het spel zich op de daken van gebouwen afspeelt, dus ja hij kan er gewoon gebruik van maken. laten we het daar maar op houden en niet elkaar tegen gaan spreken?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan het idd. gebruiken. Het lijkt me wel leuk, op trappen enzo klimmen, das veel realistischr dan in SA daar als je een trap op moest moet je gewoon tegenaanlopen!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij werd het al in vorige topics bevestigd dat Nikko alles kon beklimmen die beklimbaar was.

En ik meen dat R* die trappen niet zo goed ging uitwerken zouden ze voor niets dienen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als er trappen inzitten moeten ze ook beklimbaar zijn: Die feature zit in zo veel games en in GTA heb ik hem altijd gemist. Vooral bij het vliegveld in SF in GTA:SA was het irritant als je in het water raakte, kon je niet aan land klimmen omdat die eikel geen ladders kon beklimmen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

In sa kun je ook op trappen lopen :??

Ik denk dat hij ladders bedoelt, want die kan je niet beklimmen in sa. Ik vind het vliegveld bij sf een goed voorbeeld, wat heb ik me daar aan geergerd! val je in het water, zie je een ladder "he gelukkig een ladder! nu ben ik snel uit het water" maar wat blijkt, kan die lompe cj geeneens ladders beklimmen! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

In sa kun je ook op trappen lopen :??

Ik denk dat hij ladders bedoelt, want die kan je niet beklimmen in sa. Ik vind het vliegveld bij sf een goed voorbeeld, wat heb ik me daar aan geergerd! val je in het water, zie je een ladder "he gelukkig een ladder! nu ben ik snel uit het water" maar wat blijkt, kan die lompe cj geeneens ladders beklimmen! :duh:

Ja vond ik ook irritant, er wareb plaatsen waar je er zonder cheats/ doogaan niet uit het water kon. Was zow kut

Link to comment
Delen op andere websites

In sa kun je ook op trappen lopen :??

Ik denk dat hij ladders bedoelt, want die kan je niet beklimmen in sa. Ik vind het vliegveld bij sf een goed voorbeeld, wat heb ik me daar aan geergerd! val je in het water, zie je een ladder "he gelukkig een ladder! nu ben ik snel uit het water" maar wat blijkt, kan die lompe cj geeneens ladders beklimmen! :duh:

Haha.Ja ik hoop het van wel.Het zit ero ook dik in dat het gaat komrn.Mickeysdf zei ook al dat je lantarenpalen kan beklimmen :eten::engel: .Ik denk dus van wel

Bewerkt: door gino99
Link to comment
Delen op andere websites

In sa kun je ook op trappen lopen :??

Ik denk dat hij ladders bedoelt, want die kan je niet beklimmen in sa. Ik vind het vliegveld bij sf een goed voorbeeld, wat heb ik me daar aan geergerd! val je in het water, zie je een ladder "he gelukkig een ladder! nu ben ik snel uit het water" maar wat blijkt, kan die lompe cj geeneens ladders beklimmen! :duh:

Haha.Ja ik hoop het van wel.Het zit ero ook dik in dat het gaat komrn.Profile zei ook al dat je lantarenpalen kan beklimmen :eten::engel: .Ik denk dus van wel

Dat staat op WikiGTA

En bij San Fierro was dat irritant zeg.

Ik moest altijd met cheats een Vortex laten komen :puh:.

En dan een stuk varen of helemaal zwemmen.

Dat zijn domme fouten van Rockstar.

Hopelijk doen ze dat goed.

En maken ze er geen rare bugs in.

Want zelf in THUG (Tony Hawk's Underground) kan je ook al op ladders klimmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...