Big Boss Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ik wou net de resolutie van m'n GTA San Andreas lager zetten om een betere spelervaring te krijgen, maar dan zegt m'n beeldscherm "Mode not Supported" en heb ik geen enkel beeld meer. Ik weet dat GTA SA nog draait, want ik hoor de geluiden. Iemand een oplossing? Of kan ik 'm weeral opnieuw gaan installeren? Reageren
HerrieM Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Je zult terug moeten gaan naar windows en GTA San Andreas af moeten sluiten. Dat kan via bijvoorbeeld taakbeheer. Nadat je GTA SA hebt afgesloten moet je naar de User File Map gaan. Deze bevind zich meestal bij Mijn Documenten. In deze map staan een aantal savegames en een bestand genaamd gta_sa.set. Verwijder dit bestand en dan zullen alle instellingen terug gaan naar hun standaard. Ook de instelling voor de resolutie zal terug gaan naar de basis instelling, en GTA zal weer moeten kunnen opstarten zonder problemen. Edit hieronder: fijn, veel speelplezier Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ha, het werkt weer! Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.