Froodooo Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Het is een tijd geleden dat ik een Sig heb gemaakt, maar hier is er eindelijk weer eens één: [Edit] Donkere achtergrond: Bewerkt: 28 mei 2007 door Froodooo Reageren
profile Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Mooie sigs. Vooral de eerste. Die schijn en screen vind ik mooi gekombineerd . Je naam valt wel niet zo goed op.Maar dat hoeft ook niet. Ik vind het een mooie sig.Punt uit... 7/10 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Heey Froodooo, Ziet er netjes uit hoor op één of andere manier past alles bijmekaar de background past heel goed bij de render, en de juiste render heb je ook uitgekozen de brushes zijn ook zeer leuk, de font vind ik ook zeer netjes bij de signature en dat soort effect om de render heen vind ik goed bij passen! Voor deze signature een 10/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.