Jump to content

Hoe kan je het graanveld ploegen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had ergens gelezen weet niet meer waar dat je die velden(graanvelden) kunt ploegen.

Maar nu weet ik niet hoe dat moet.... :?

En als ik het wil doen zijn er altijd Comine harvesters die op slot zijn!

Weet iemand waar ik ze kan vinden die niet op slot zijn :?

Greetz,

The GTA man

Geplaatst:

Ten eerste, ik dacht niet dat je kan ploegen met die Harvester. Waar je dat gelezen hebt, zullen misschien geruchten zijn van San Andreas toen in de tijd dat hij nog niet uit was.

Dan je tweede vraag, de Harvesters zijn wel open als je er ééntje over het land ziet rijden. Ga dus naar het platteland, en kijk uit voor een Harvester waarin iemand aan het rijden is. Als het je lukt om zoiets een keer te zien, dan kun je er ook in. Het is wel lastig om een rijdende te vinden, maar als je het echt wilt zie ik geen andere optie dan deze. ;)

Geplaatst:

Nog een kleine toevoeging: Als je tijdens de missie 'Body harvest' de Combine Harvester steelt, komen er wel pakketjes stro uit de achterkant als je over het veld rijdt. Dit kan alleen tijdens deze missie, over dat veld. Buiten de missie of op andere velden werkt dit niet.

Geplaatst:

Oke bedankt!

Ik ga zo snel mogelijk een combine harvester pakken en in mijn garage zetten :Y:tu:

Geplaatst:

Je kan wel iets anders leuks met de Harvester. Wanneer je hem gestolen hebt moet je perongeluk eens een mens overrijden. (Het mag ook express) Wanneer je dat doet zullen de lichaamsdelen van die persoon achteruit de grote buis komen. Dat ziet er erg grappig uit ;) Zeker even proberen dus!

Geplaatst:

Voor een Harvester te krijgen moet je een sniper nemen,en een headshot op de bestuurder doen,dan valt hij eruit,en is ie open ;)

MVG,Dastard :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...