Scrabby Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Hoi, ik heb zaterdag GTA: SA op DVD gekocht, meteen geïnstalleerd zonder fouten, start hem op, reclame van HD en Nvidia komt, het spuitbusje komt (met geluid ) en dan bij het laadscherm sluit hij af en geeft me deze fout (zie foto) Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Systeem Specificaties: Intel Celeron 2.02 Ghz 256MB RAM GeForce 5700LE 128MB ok, het is slecht (krijg binnenkort toch een nieuwe) maar hij zou toch tenminste moeten kunnen opstarten Groetjes, Kevin foto: Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 ik denk dat je meer RAM geheugen nodig bent, en als je dat hebt, dat hij het wel doet Reageren
Scrabby Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 ok, ik zal proberen om een latje van 512 mb ff vast te krijgen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Een extra geheugenlatje is niet nodig denk ik, met 256MB zul je GTA San Andreas gewoon moeten kunnen draaien. Jou videokaart is ook niet het nieuwste van het nieuwste geloof ik, maar ik denk dat we dit probleem ook wel kunnen uitsluiten. Als dat het probleem was dan zou hij terugknallen naar het bureaublad, zonder een foutmelding te geven. Je zegt ook dat hij bij het laden eruit knalt, maar wat laad je dan? Als je een savegame hebt gedownload, en die knalt eruit bij het laden, dan heb je een verkeerde versie. Je heb op dit moment een V2 van het spel, als je daarvoor savegames zoekt moet je in dit topic zijn. Of, wat ook kan, hij knalt er eruit bij het laden van een nieuw spel. Bij een '.exe' fout raad ik je altijd even een de boel opnieuw te installeren. Het zou zo maar kunnen zijn dat GTA niet goed geïnstalleerd is. Reageren
Scrabby Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Een extra geheugenlatje is niet nodig denk ik, met 256MB zul je GTA San Andreas gewoon moeten kunnen draaien. Jou videokaart is ook niet het nieuwste van het nieuwste geloof ik, maar ik denk dat we dit probleem ook wel kunnen uitsluiten. Als dat het probleem was dan zou hij terugknallen naar het bureaublad, zonder een foutmelding te geven. Je zegt ook dat hij bij het laden eruit knalt, maar wat laad je dan? Als je een savegame hebt gedownload, en die knalt eruit bij het laden, dan heb je een verkeerde versie. Je heb op dit moment een V2 van het spel, als je daarvoor savegames zoekt moet je in dit topic zijn. Of, wat ook kan, hij knalt er eruit bij het laden van een nieuw spel. Bij een '.exe' fout raad ik je altijd even een de boel opnieuw te installeren. Het zou zo maar kunnen zijn dat GTA niet goed geïnstalleerd is. Hey, GTA werd probleemloos geïnstalleerd en ik heb hem al een aantal keren ge-herïnstalleerd. Ook gebruik ik geen savegames want als ik het spel niet kan starten kan ik ook geen games loaden he;) Bewerkt: 28 mei 2007 door Scrabby Reageren
The GamerII Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Heb je hem al een keer kunnen spelen of was het probleem gelijk aan het begin? Want ik ken iemand die hem op de PS2 al na twee dagen SA gedag kon zeggen omdat hij in die 2 dagen alleen maar gecheat had. Reageren
Scrabby Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Heb je hem al een keer kunnen spelen of was het probleem gelijk aan het begin?Want ik ken iemand die hem op de PS2 al na twee dagen SA gedag kon zeggen omdat hij in die 2 dagen alleen maar gecheat had. nope heb hem niet kunnen gebruiken, was meteen na de eerste installatie(probleemloos) fout, het is voor PC he niet PS2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.